Bugaboo buffalo..

MissAugust

Gift med forumet
Je må bare spør: hva er d som gjør den vogna populær..? Den kommer dårlig ut i tester, og ikke er den fin å se på eller ( syns je da..)

Jeg synes den er veldig fin, men mannen synes den var klumpete ifl til Camelone. Så derfor går vi for det.

...men det er jo litt som jeg tenker, hvorfor velger folk Emmaljunga? Ser ut som en vogn fra 70-tallet, ikke spesielt pen i det hele tatt.
Heldigvis er vi forskjellige :)

Den var ikke mye fin å se på, nei! Måtte Google for å se hvilken du mener, så kan være jeg er på jordet, men den ser i hvert fall billig ut, er det fordi den er billig at den er populær kanskje?

Ja for all del vi er heldigvis forskjellige, syns og den ser skjør ut, men mulig den er god? Bare lurer;)

Syns den ser så liten ut jeg..! Venninna mi har en sånn, og vi var ute å gikk en tur her om dagen. Den er fin nok å trille, men jeg følte meg ikke så lur med mine 180 cm som raga over den lille dukkevogna :b Ikke er den særlig billig heller syns jeg. Kanskje det bare har blitt en trend, slik jeg føler at vognene til Emmaljunga er. Liker Simo Duo vogna mi jeg :)

Jeg har ikke sansen for bugaboo jeg heller! jeg liker mer tradisjonelle vogner. Men smaken er som baken :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har sett på Bugaboo Donkey og tror det er samme type sak. Den er litt vel dyr, men har sine fordeler.

Den blir liten i bil (noe som er viktig for oss), og lett å kombinere med bilsete. I tillegg er sittedelen på sportsdelen utformet i samarbeid med en fysioterapeut, og så svært behagelig ut.

Den har hjul som både kan være faste (som på tradisjonelle vogner), noe som per praktisk når det er snø ute - eller de kan være løse og dermed meget lett å manøvrere.

Den virker litt ustabil, men det er sikkert fordi den er så lett.

Det finnes ingen vogn som er perfekt for alle - heldigvis! Men for oss, så er dette en vogn vi helt klart kommer til å se etter, da den passer vår livsstil. :)

Vi har sett på Bugaboo Donkey og tror det er samme type sak. Den er litt vel dyr, men har sine fordeler.

Den blir liten i bil (noe som er viktig for oss), og lett å kombinere med bilsete. I tillegg er sittedelen på sportsdelen utformet i samarbeid med en fysioterapeut, og så svært behagelig ut.

Den har hjul som både kan være faste (som på tradisjonelle vogner), noe som per praktisk når det er snø ute - eller de kan være løse og dermed meget lett å manøvrere.

Den virker litt ustabil, men det er sikkert fordi den er så lett.

Det finnes ingen vogn som er perfekt for alle - heldigvis! Men for oss, så er dette en vogn vi helt klart kommer til å se etter, da den passer vår livsstil. :)

Enig med deg, det skal noe til å finne en vogn som har alt man ønsker seg, og enda mindre en vogn som passer for alle. Jeg synes jo Emmaljunga og Simo er noen svære, tunge, stygge beist av noen vogner, men vet jo at det er mange som liker dem fordi de har andre fordeler. Og noen synes de er fine. Spiller vel ingen rolle om man ikke forstår hvorfor andre velger noe annet enn en selv gjør. :)

Je må bare spør: hva er d som gjør den vogna populær..? Den kommer dårlig ut i tester, og ikke er den fin å se på eller ( syns je da..)

Hvilke tester referer du til? Finner ikke noen som sier at denne er så veldig dårlig..

Hvilke tester referer du til? Finner ikke noen som sier at denne er så veldig dårlig..
Ikke sagt den er veldig dårlig. Men i foreldre og barn sin siste test framkom d mangler- husker ikke nå hva d var.. Men i og med at den er så dyr så bør d ikke være feil/mangler syns jeg.

Og ja-alle skal få velge akkurat den vogna de selv liker, heldigvis er vi forskjellig. Je er mer traust/tradisjonell, så var mest nysgjerrig på hva d er som gjør den vogna så populær- ikke no vondt ment;)

Ikke sagt den er veldig dårlig. Men i foreldre og barn sin siste test framkom d mangler- husker ikke nå hva d var.. Men i og med at den er så dyr så bør d ikke være feil/mangler syns jeg.

Og ja-alle skal få velge akkurat den vogna de selv liker, heldigvis er vi forskjellig. Je er mer traust/tradisjonell, så var mest nysgjerrig på hva d er som gjør den vogna så populær- ikke no vondt ment;)

Jeg leste også den testen, synes ikke det var avskrekkende akkurat. At sikkerhetsmerkingen ikke står på norsk er vel neppe et stort problem. Og så var det vel noe med en eller annen rykktest den ikke besto, men det er vel grenser for hvor mye man skal drive og rykke i den vognen. :)

Back
Topp