Bugaboo buffalo vogn

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Er det noen som har kjennskap til den eller Bugaboo Cameleon? Vi vurderer å kjøpe den, men syns det ser litt kald ut på vinteren. I tillegg er den veldig dyr, så vi lurer på om den er verdt pengene.. Ellers så står det mellom Simo kombi, Emmaljunga eller Brio Happy. Vi venter vårt første barn så dette er en ny verden for oss :)

Har ingen erfaring med den vognen..ser jo fin ut, men på bildene jeg søker opp så ser jeg front-hjulene er små.. og det kan bli et problem på vinteren hvis det er en del snø ;) TROR jeg da.. men som sagt, så har jeg ingen erfaring ;) kjøpte selv simo kombivogn til mitt første barn (2009), og vognen var ikke heeelt ny.. men har vært fornøyd med den.. syns den bare er litt stor :P men goood plass i baggen for vinterpose osv.. og de nye modellene er sikkert enda bedre ;)

Takk for svar :) Det ser jo mest praktisk ut med en stor god bagvogn. Har sett på noen på Barnas Hus. De er litt store og tunge, men samtidig så er det jo vinter og det viktigste er at mini har det varmt og godt. Syns at Bugaboo så ganske stilig ut, men har en følelse av at de fleste kjøper Brio, Simo eller Emaljunga. Og det er det nok en god grunn til :)

Sniker fra september :)
Den nye Bugaboo buffaloo har større hjul enn cameleon og er dermed med robuste for snø osv. Meeen, Bugaboo er en byvogn- så om du bor litt utenfor byen med røffere utemiljø vil jeg gått for en mer robust firhjuling :)

Nå ble jeg interessert. Vi driver også å vurderer boogaboo Buffalo. Det jeg tror jeg trekker ned på den vogna, er at bagen er tynn ut, altså at det ikke er særlig tykke vegger i bagen. Men jeg må dra å se på den en gang til, for å bestemme meg. Det står mellom den og emmaljunga nitro, tror jeg. Herregud, det er alt for mye å velge i.... Godt man har noen måneder til på seg.

Jeg har Cameleon, og skal kjøpe en ny denne gangen :) Kjempefornøyd med vogna :) Det har ingenting å si at bagen er "tynn", har alltid en stor, god pose oppi når det er kaldt :) Bagen på Cameleon er eeeenorm, kjempepraktisk :) Den blir også kjempeliten og kompakt når den foldes sammen, ingen problem å ha i vanlig sedan.

Buffalo ser bra ut, men er et par kilo tyngre. Forhjulene er mye større. Jeg er skikkelig Bugaboo-fan iallefall ;)

Jeg skal ha buffalo, uten tvil :) har vært å sett på den, og jeg er solgt :P

Sniker fra november... Jeg har Vogn dilla, p prøvd de fleste på markedet... Elsker bugaboo cameleon!!!:-) vis de små hjulene er ett problem så går d Ann å kjøpe vinter hjul.. Disse er store å går lett Ann p kjøre på snø m de!:-)

Sniker fra mai jeg... Jeg har hatt bugaboo cameleon til begge mine tidligere barn, har prøvd andre typer men er en kjempefan av bugaboo. Fantastisk vogn. Bagen er stoor så god plass med dunpose. Denne gangen har jeg bestemt meg for en bugaboo buffalo m sort chassi, da jeg liker å gå turer også utenfor byen. Gleder meg til den kommer hjem.
Kan inne nok anbefale vognen!!!

Jeg er suuper fornøyd med vår Brio Happy Duo vogn :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har buffalo! Jeg simpelthen elsker den!
Den er lett og smidig, fint design, og god å trille både i by og i terreng!
Vi har hatt den på de kaldeste dagene her i vinter, og har ikke hatt noe problem med at lillegull er kald. Man pakker dem jo inn i poser og klær uansett!

Et tips jeg vil gi deg: tenk deg om på hvilken kalesje du vil ha. Vi har den beige, men kunne tenkt meg den svarte for å gjøre det litt mørkere for henne når hun skal sove. Til gjengjeld så er nok den beige fin og sval til sommeren :)
Det koster rundt 1000,- å kjøpe en annen farge i kalesje.

Den er også mye lettere enn andre vogner på markedet. Det merkes godt de tyngste oppover bakkene! ;)

Back
Topp