Bugaboo buffalo finnes kun som duo vogn?

Krösa Maja

Forumet er livet
Jeg har litt lyst på bugaboo Buffalo som vogn til min 1 åring, trenger da så klart ikke bag. Men finner den kun som duo vogn? Er det ikke mulig å kjøpe den uten bag? Og er vognen god? :)

All Bugaboo vognene er duo vogner untatt Bee. Er kun en tøydel ekstra som man fester på rammen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så dumt, da blir den utelukket:(
Synes den ser så god ut å trille :)
Den er ikke så god å trille på annet underlag enn asfalt og kjøpesentergulv. Men veldig lett å ha med seg da. Men ja, den er nok utelukket for deg om du bare trenger sportsdel. Lykke til med leting etter vogn:)

Finnes jo brukte vogner av denne typen, da er det ofte de selges med bare sportsdelen :) kan jo være et alternativ.

Kjøp beemoo duo premium ;) ikke så dyr og de jeg kjenner som har den mener den er minst like god som bugaboo ;)

Bugaboo er god vogn som fungerer på mye ulike underlag, er fornøyd;)

Tror du kan velge om du vil ha med bagdel eller ikke. Når vi bestilte vår Bugaboo donkey valgte vi ihvertfall om vi ville ha med en eller to bagdeler og sittedeler. Du kan jo høre med de som selger vogna?

Tror du kan velge om du vil ha med bagdel eller ikke. Når vi bestilte vår Bugaboo donkey valgte vi ihvertfall om vi ville ha med en eller to bagdeler og sittedeler. Du kan jo høre med de som selger vogna?
Det gjelder kun når man kjøper extension kit til Donkey.. Da kan man velge om man vil ha den som søskenvogn (en bagdel og to sittedeler) eller som tvillingvogn (to bagdeler og to sittedeler).

Back
Topp