Buenas dias muchachas

Gabriela

Forumet er livet
GOD MORGEN[:D]
DET ER HELG!!! endelig[:D][:D][:D][:D] har dere planer for helga jenter???????

god morgen ja...
ja vi har masse planer for helgen... det blir jo litt advent pynting, starter i kveld med å henge opp kalenderen til Aksel, og litt gardiner etc i morgen,også er det middag hos svigers i morgen, søndag blir det turdag og så feire bursdag til svigerinna mi...

ha en flott helg alle sammen....

go morgen[:)] begynner i jobb i dag..imorgen blir det vel en tur på byn med barna og søndag er det jobb igjen..så ingen store planer her!!!

God morgen...

Einaste planene her e  å pynte til advent i helga.. å kanskje bake nokre pepperkaker..[:D][:)][:)]

Må skryte litt også....for veit dåkke ka ej gjor igårkveld da???   EJ Sydde 10 rullepølser..... ganske øm i eine fingertuppen idag av nålestikk...[:-][:D]

Må ha en fin dag alle sammen...

Å forresten ja... ej he søve ei fantastisk natt... tredje natta på rad Dennis søve heile natta!!! fra 19.30- 06.30... å ej kan nok takke nattposen for det... bitta ikkje fast da...[;)]
(håpe det ikkje snu seg no når ej skryte da...[:-][8|])

takk for det...
god helg

vi skal kose oss i dag,spise juletallerken på kafe...
sambo reiser til england i morgen, så da reiser melissa og jeg til min mamma i oslo...
tror det blir en super helg...
kos dere med 1 søndag i advent alle sammen...

I dag er sambos siste dag på jobb i 2007 [:D]
Han skal ta ut sin fedrekvote og jeg har feriedager til gode som jeg tar ut og dette gjør at vi begge har fro hele desember [:D][:D]
Så hva skjer??.. Joda jeg er full av influensa [&:] Frøs som bare det i natt og så kokvarm. Typisk når vi endelig skal kose oss så skjer det noe [:@][:@]
Så i dag skal jeg bare se til å bli frisk i en fart dette har jeg ikke tid til.

Skal vi se..Planer for helgen er....

I kveld skal jeg være alene hjemme med 3 unger for sambo og min eldste skal ut å jobbe!!!En kamrat av oss(som eier reptilparken i Oslo) har drevet å flytta parken og da trenger han elektriker hjelp av samboer....Så da skal jeg farge håret i kveld for i morgen skal jeg og samboer ut å spise god middag og ta noen øl(ikke jeg da) for 1 gang alene uten unger siden Dennis ble født!!!Jeg både gruer meg og gleder meg,men vi skal ikke dra før kl 7 og da sover jo Dennis og da kommer min lillesøster for å sitte her å passe han!!!

Og jeg skal selvfølgelig pynte til advent!!!!
Og på søndag skal jeg leke fotograf og ta jule bilder av 4 unger!!Det blir spennende!!!Hehe:)

Back
Topp