Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde ikke noe budsjett. Men i følge mannen endte vi opp på rundt 130 000 kr. Vi fikk lokalet og drikkevarene veldig billig.
Hadde vi giftet oss i dag, tror jeg det hadde blitt dyrere![]()
Rett over 30 000 kr![]()
Endte opp på ca 110.000. Sparte inn på noen poster, og unnet oss mer på andre![]()
Budsjettet vår var 120 000,- og brukte 119 000,-![]()
Budsjettet var 60 000 og vi brukte 75 000![]()
Vi hadde 33 gjester. Vi ville ikke ha stort bryllup med en hel haug med folk vi normalt ikke snakker med. Ble nær familie og nære venner.Hvor mange gjester hadde dere? Her vil ikke sambo gifte seg, siden det kommer til å bli ganske dyrt! Det er vel mest fordi han vil ha stor fest og åpen bar. For min del kunne vi hatt noe mindre og roligere. Vet ikke helt hvor mange gjester det hadde blitt, men kanskje 100+(?). Hadde nettopp navnefest, da inviterte vi rett under 60 og det var så og si kun familie, så kommer jo venner i tillegg..
Vi hadde 90 gjester og åpen barHvor mange gjester hadde dere? Her vil ikke sambo gifte seg, siden det kommer til å bli ganske dyrt! Det er vel mest fordi han vil ha stor fest og åpen bar. For min del kunne vi hatt noe mindre og roligere. Vet ikke helt hvor mange gjester det hadde blitt, men kanskje 100+(?). Hadde nettopp navnefest, da inviterte vi rett under 60 og det var så og si kun familie, så kommer jo venner i tillegg..
Vi var 60 til middag og ca 110 til kaffe.Hvor mange gjester hadde dere? Her vil ikke sambo gifte seg, siden det kommer til å bli ganske dyrt! Det er vel mest fordi han vil ha stor fest og åpen bar. For min del kunne vi hatt noe mindre og roligere. Vet ikke helt hvor mange gjester det hadde blitt, men kanskje 100+(?). Hadde nettopp navnefest, da inviterte vi rett under 60 og det var så og si kun familie, så kommer jo venner i tillegg..
Vi hadde 40 gjester til middag og 70 til kaffiHvor mange gjester hadde dere? Her vil ikke sambo gifte seg, siden det kommer til å bli ganske dyrt! Det er vel mest fordi han vil ha stor fest og åpen bar. For min del kunne vi hatt noe mindre og roligere. Vet ikke helt hvor mange gjester det hadde blitt, men kanskje 100+(?). Hadde nettopp navnefest, da inviterte vi rett under 60 og det var så og si kun familie, så kommer jo venner i tillegg..