Budsjett på bryllup

Vi hadde ikke noe budsjett. Men i følge mannen endte vi opp på rundt 130 000 kr. Vi fikk lokalet og drikkevarene veldig billig.
Hadde vi giftet oss i dag, tror jeg det hadde blitt dyrere:o

Rett over 30 000 kr :D

Vi hadde budsjett bryllup med 45 gjester, koldtbord, drikke og kaker osv. Brukte totalt 11000 kr.

Endte opp på ca 110.000. Sparte inn på noen poster, og unnet oss mer på andre :-)

Budsjettet vår var 120 000,- og brukte 119 000,- :P

Vi prøvde å gjøre det billig og hadde bare de nærmeste, vi ble 18 stk ish, og dro på en restaurant, så slapp vi å leie lokale og katering, men regninga kom på 11.000. Vi valgte å ikke ha alkoholservering, for vi inviterte folk med barn og ville at de skulle kunne ta de med også :-) så de fikk brus, kaffe og monkholm ;-)

Jeg kjøpte bare en pen kjole, med tanken på at magen vokser og at jeg ikke er så opptatt av bryllup og prinsessekjoler, men med alt nytt, så ble det en 1000 kr til, gubben hadde dress fra før av :-)

Venner av oss tokk bilde, de ville uke ha noe for det.

Vi hadde ikke noen spesielle ønsker, ba om barneutstyr og fikk mye fint og penger.

Vi har brukt ca 15.000kr da, og vi var ikke innstilt på noe stort ståhei, så tror kanskje det kan tels som minstepris.

Jeg vet noen som inviterte selskapet til kinaresturant, der er det god mat og billigere. Der vi dro var det ca 600kr pr. Pers mens kinaresturanten er vel 2-300, men dette er vel bare for dem som er som meg og ikke vil ha noe store greier, bare gifte seg <3

Ja, og vi sparte en god del penger på at mannen er skikkelig handy og lagde både forlåveelsesringene og gifteringene våre <3 Ble ca 500kr, fir vi smelter om mye sølv og gull vi hadde liggende, det er sett bort fra utstyret han har da, for alt han brukte, hvis en skulle bare kjøpt det og startet, ville det kommet på rundt 5000kr :-)

Vi hadde ikke noe budsjett. Men i følge mannen endte vi opp på rundt 130 000 kr. Vi fikk lokalet og drikkevarene veldig billig.
Hadde vi giftet oss i dag, tror jeg det hadde blitt dyrere:o
Rett over 30 000 kr :D
Endte opp på ca 110.000. Sparte inn på noen poster, og unnet oss mer på andre :-)
Budsjettet vår var 120 000,- og brukte 119 000,- :P
Budsjettet var 60 000 og vi brukte 75 000:rolleyes:

Hvor mange gjester hadde dere? Her vil ikke sambo gifte seg, siden det kommer til å bli ganske dyrt! Det er vel mest fordi han vil ha stor fest og åpen bar. For min del kunne vi hatt noe mindre og roligere. Vet ikke helt hvor mange gjester det hadde blitt, men kanskje 100+(?). Hadde nettopp navnefest, da inviterte vi rett under 60 og det var så og si kun familie, så kommer jo venner i tillegg..

Hvor mange gjester hadde dere? Her vil ikke sambo gifte seg, siden det kommer til å bli ganske dyrt! Det er vel mest fordi han vil ha stor fest og åpen bar. For min del kunne vi hatt noe mindre og roligere. Vet ikke helt hvor mange gjester det hadde blitt, men kanskje 100+(?). Hadde nettopp navnefest, da inviterte vi rett under 60 og det var så og si kun familie, så kommer jo venner i tillegg..
Vi hadde 33 gjester. Vi ville ikke ha stort bryllup med en hel haug med folk vi normalt ikke snakker med. Ble nær familie og nære venner.
Hadde åpen bar. Min farmor sier enda at det var ett av de beste hu var med i. Hadde live musikk også da. Ble en skikkelig god og minnerik fest. Ingen ble fulle. Bare sånn passe gode fulle :) Farmora mi holdt ut til 5 om morgenen :p

Vi hadde 65 gjester og brukte ca 70 000 kr men gjorde mye selv og lagde alle kakene selv...

Vi var 55-58, og da hadde vi plukket ut de vi ville ferie dagen med. De som vi hadde god kontakt med i hverdagen. "Gamle tanter" ol var uaktuelt for oss.

Vi hadde 90 gjester og åpen bar :P

Me brukte ca 150 000 inkl takkekort, bilder, kjole, lokale, ja alt...
Hadde 80 gjester, tre retter, apertiff med lett mat, og ost og kjeks til nattmat.
Velkomstfest fredagen, men den betalte mamma det meste av.
Vanvittig å bruke så masse pengar på ei helg, men verd kvar krone;):)

Vi hadde 80 gjester, og bryllupet kom på ca 250.000 alt inkl. Helt vilt mye penger for en dag, men så ble det også drømmebryllupet vi hadde ønsket oss:D Men vi hadde vært heldige med salg av to leiligheter i forkant, så vi kunne ta oss råd til det:)

Vi var 60 til middag og ca 110 til kaffe.

Vi hadde 40 gjester til middag og 70 til kaffi :) fikk maten kjempe billig gjennom jobben til gubben. Og mamma sydde kjolen min. Sparte en del penger på det. Vi leide et samfunnshus og hadde alkohol til middag + litt til kaffien. De som ville ha mer enn dette måtte ta med selv.

Back
Topp