Vi har lyst til å reise i sommer! Enten en liten tur til utlandet, eller noen fine dager i Norge, evt. nordover! Hvor er det fint og dra, men som ikke koster så mye? Vi er to voksne og en liten en på 10 mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke satt opp ett budsjett.. Men tenker ikke altfor mange tusenHva er budsjettet ?
Sover man i telt blir det ganske rimelig
Mange fine steder i NorgeHar ikke satt opp ett budsjett.. Men tenker ikke altfor mange tusentenker at en evt. billett kan koste litt mer om det er billig i landet, eller om man har noen fine steder i Norge å besøke! Hadde vært litt deilig å besøke fjelltopper/norsk natur og sove i telt ja
![]()
Eksempler?Mange fine steder i Norge![]()
Takk for mange fine tips!! Er fra Oslo/Asker området selv, så vi har egentlig lyst til å komme oss oppover mot nordSkal selv på Norgesferie i år med telt og synes det er flott nesten overalt.. Selv har vi planer om å reise til Ålesundsområdet og gå noen toppturer. Muligens sjekke ut Tafjord fjellene, har hørt det er veldig fint der. Skal ikke innom Trollstigen i år, men synes det er ganske spektakulært og flott i området der - dog litt mye turister midt på sommeren. Ellers er det flott på Jæren, Lysefjorden og Lista, har tenkt oss tilbake dit. Samt besøke noen av de sjarmerende småbyer på Sørlandet med fine strender/badeplasser. Ellers synes jeg Oslo er litt undervurdert som ferie destinasjon, byen har jo så å si alt - marka, øyene, koselige besøksgårder for barn, parker og alle mulig slags museer etc. Liker godt Nord-Norge også med den fantastiske naturen, stilige fjell etc. Som du skjønner jeg glad i natur.. Hvis du er det samme så kan du sjekke ut turistforeningens nettside, mange forslag til steder og evt turer der. Er jo en del opplegg via dem for barnefamilier. Ellers er det mye inspirasjon å hente på visit Norway sin hjemmeside. Lykke til med planleggingen og god ferie uansett hvor det blir![]()
Hvor er du fra da ?Eksempler?![]()
Er fra Asker. Litt utenfor osloHvor er du fra da ?![]()
OkeiEr fra Asker. Litt utenfor oslo![]()
Vi har tenkt litt på bergenOkeida kan jeg anbefale Vestfold
Stavanger, Bergen, Kristiansand, Telemark. spørs hva du er ute etter
Kjempefint derVi har tenkt litt på bergen![]()