Bud (ikke babyrel.)

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Da har vi vært på visning og lagt inn bud på ett hus... Så nå er vi veldig spente her altså! :)

Så spennende! Håper det går rette veien :)

Oi, så spennende da :-) Lykke til!

Ja, det blir spennende! :) Sitter nesten her og tripper... Er oppussingsobjekt, men vi har ett håp om at hvis vi får det så går resten av mnd + Juni til å pusse opp. Det blir "familie og venne dugnad" for jeg tror ikke jeg skal gå løs på det prosjeket der nå, hehe

Litt å gjøre der ja ;-) Men virker jo praktisk og greit! Og prisen ikke minst, er jo hyggelig (vant til Oslo-priser, må aldri sammenlignes, hehe ;-))

Krysser fingrene for at dere får det!

Så gøy :) Dette blir bra :) Masse lykke til med oppussinga :)
Hadde gjort det igjen om vi ikkje hadde hatt så mangen unger :p

Litt å gjøre der ja ;-) Men virker jo praktisk og greit! Og prisen ikke minst, er jo hyggelig (vant til Oslo-priser, må aldri sammenlignes, hehe ;-))

Krysser fingrene for at dere får det!

Var nok prisen og beliggenheten som gjorde at vi dro på visning i utgangspunktet ;) Mye potensiale i huset, annexet og tomta...

Kan nok få det fnt der :) Si ifra om du får svar på budet :D

Kan nok få det fnt der :) Si ifra om du får svar på budet :D

Det skal jeg gjøre vettu :) Snakket med mekler nå da det var noen som hadde lagt inn høyere bud enn oss så da la vi inn nytt bud. Så da står vi med høyeste budet nå og så får de andre som bøy beskjed i morgen og fristen er satt til kl 12 i morgen.

Å, det er jo så nervepirrende med budrunde! Spent på å høre resultatet :-)

Så spennende! Lykke til! =)

Ja, det var litt å gjøre der og litt spesielle løsninger på noe av det, men ikke verre enn at det går fint an å gjøres noe med ganske lett. Flott hus med mye potensiale. Og huset ser jo beboelig ut, og da er det mye som kan gjøres over tid. :)

Nå er vi så spente og nervøse at vi ikke får sove her, hehe...

Lykke til :)

Back
Topp