Bucket list

Nienor__

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Har dere en bucket list, ting dere skal gjøre før dere fyller x antall år/dør? Har du gjort noen av tingene?
 
Nei egentlig ikke. Bare steder vi ønsker å dra osv :) f. Eks kina, japan, maldivene, vietnam, osv :)
 
Reise til Maldivene har jeg veldig lyst til! :) (skal på forsinka bryllupsreise dit når vi er ferdig å produsere smått og de er stor nok til å være hos mine foreldre) :)
Ellers har jeg fått vært brud (29.10.16) [emoji173]
Og så har jeg lyst til å være ferdig med å få barn til jeg er 30. Så vi har 3 år på oss til å få til nr 2 og siste mann [emoji106]

Haha før ei kjedelig liste [emoji23]
 
Maldivene er heeeeeelt fantastisk hvis målet er luksus, god mat og å slappe av [emoji173] Vi dro på bryllupsreise dit, og vi angrer ikke! Men dyrt er det :p
 
Jeg har egentlig ikke noe bucketlist.. er nok litt sånn person som lever i nuet med en god porsjon spontanitet :)

Men er jo glad jeg kan huke av å bli gift, få barn, fullføre mastergrad, få jobben jeg ønska og eier av enebolig og hytte i en alder av 29 [emoji23]
 
Jeg har en langlang liste med steder jeg vil dra til, og jeg skal hoppe i fallskjerm, klatre himmelstigen, og klatre i forskjellige andre via ferratabaner, massevis av toppturer og så såklart gifte meg og få to barn til ;)
 
Jeg har egentlig ikke noe bucketlist.. er nok litt sånn person som lever i nuet med en god porsjon spontanitet :)

Men er jo glad jeg kan huke av å bli gift, få barn, fullføre mastergrad, få jobben jeg ønska og eier av enebolig og hytte i en alder av 29 [emoji23]

Imponerende! Jeg har 1,5 år på meg før jeg er 29, og håpet er at vi eier bolig innen den tid. Hytte må vi nok se langt etter!
 
Jeg har heller ingen særlig liste. Cuba står høyt på lista over steder å besøke da, skulle jo helst ha vært der før Castro døde. Har også veldig lyst til å å gå inka trail til Macchu Picchu.
 
Back
Topp