V Vand Forumet er livet 1 Nov 2010 #1 Gå rett inn på rommet til 2åringen og ta SOVEBILDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [>:][>:][>:][>:][8D]
Lene1986 Forumet er livet 1 Nov 2010 #3 Men kamera mitt vil ikke slå seg på [:o] Var på vei inn i går men det funker jo ikke. Skulle ta bilde av den nye sjenken min og. men nei da..... [:@]
Men kamera mitt vil ikke slå seg på [:o] Var på vei inn i går men det funker jo ikke. Skulle ta bilde av den nye sjenken min og. men nei da..... [:@]
V Vand Forumet er livet 1 Nov 2010 #4 ORIGINAL: *MissMe* Sitter med minsta på fanget, men skal etterpå!![:D] Må du bare ikke glemme det da[>:][:D]
ORIGINAL: *MissMe* Sitter med minsta på fanget, men skal etterpå!![:D] Må du bare ikke glemme det da[>:][:D]
V Vand Forumet er livet 1 Nov 2010 #6 ORIGINAL: Buble For å si det sånn.......NEI - han sover ikke!!![:'(] Mellom mandags kveld kl 20.23 til fredags kveld kl 20 MÅ han sove en gang[8D]
ORIGINAL: Buble For å si det sånn.......NEI - han sover ikke!!![:'(] Mellom mandags kveld kl 20.23 til fredags kveld kl 20 MÅ han sove en gang[8D]