Brystvortestimulering

janfeb*

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Var det noen som nevnte dette for ikke så lenge siden? Jeg vurderer å teste det ut. Massere til jeg får en kynner, og holde på en halvtime hver kveld fram til the bitter end. Innbiller meg at dette kan hjelpe til på å bli littegrann moden ;) Gjorde det i går og det funka! Jeg får jo ikke kynnere ellers så vet ihvertfall at det var jeg som framprovoserte dem. Orker ikke å gå langt på overtid for tredje gang og være like lite moden som tidligere. Har ikke prøvd dette kjerringrådet før...
Noen erfaringer? Får ikke spurt jordmora mi om dette for hun har ferie ut juli...

Lillebror 24. juli

Var det noen som nevnte dette for ikke så lenge siden? Jeg vurderer å teste det ut. Massere til jeg får en kynner, og holde på en halvtime hver kveld fram til the bitter end. Innbiller meg at dette kan hjelpe til på å bli littegrann moden ;) Gjorde det i går og det funka! Jeg får jo ikke kynnere ellers så vet ihvertfall at det var jeg som framprovoserte dem. Orker ikke å gå langt på overtid for tredje gang og være like lite moden som tidligere. Har ikke prøvd dette kjerringrådet før...
Noen erfaringer? Får ikke spurt jordmora mi om dette for hun har ferie ut juli...

Lillebror 24. juli
Jordmor bad meg igjen om å gjøre dette i kveld- og bruk en god fuktighetskrem sa hun.

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Men har det hensikt hvis man er null moden? Eller hjelper det til med å bli moden?

Lillebror 24. juli

Vet ikke- jordmor anbefalte meg det etter flere netter med tak- son har gitt seg;(

Spørsmålet er bare om det har noe for seg, eller om det bare leder til mye mas rier!

Maserer dere konstant i 20 min eller tar dere pause når takene kommer?

Jeg har gjort dette noen ganger nå. Første og andre gangen jeg gjorde det fikk jeg skikkelige tak og da holdt jeg på i 20 min om gangen uten og stoppe. Om jeg gjør dette nå så får jeg ikke samme effekt :confused: Vet ikke hvorfor. Når jeg var hos jordmor på mandag så sjekket hun meg for og se om jeg var moden. Det var veldig mykt sa hun, men det var en liten tapp igjen. Det går tydeligvis tregt med meg denne gangen for det har ikke skjedd noe enda :( Skal sjekke hos jordmor i mårra igjen. Håper det er modent da..

♡Termin 15 juli♡

Men har det hensikt hvis man er null moden? Eller hjelper det til med å bli moden?

Lillebror 24. juli
jeg tror ikke slike ting har stor effekt om du ikke begynner å bli moden, akkurat som med sex og sæd, kroppen må ha begynt å modnes for at det skal gi noe effekt. Ellers ender det vel som regel opp med masrier og slitne gravide ;)

Nei sex kan gjøre deg moden. Googlet det i går etter å ha fått beskjed om ikke bare ligger hun som hun er stjernekikker men langt oppe i bekkenet, ikke festet hodet og ikke moden - blæ! I følge artikkelen jeg fant sa jordmor at det eneste som hjelper på modning er ett stoff i sæden (husker ikke nøyaktig hva det het nå) som modner det hele. Sex 3 ganger etterhverandre er vist som en modningskur... huff, i min tilstand høres det bare slitsomt ut men jeg vil hun skal UT!!

Nei sex kan gjøre deg moden. Googlet det i går etter å ha fått beskjed om ikke bare ligger hun som hun er stjernekikker men langt oppe i bekkenet, ikke festet hodet og ikke moden - blæ! I følge artikkelen jeg fant sa jordmor at det eneste som hjelper på modning er ett stoff i sæden (husker ikke nøyaktig hva det het nå) som modner det hele. Sex 3 ganger etterhverandre er vist som en modningskur... huff, i min tilstand høres det bare slitsomt ut men jeg vil hun skal UT!!
Får ikke lurt med meg gubben på det jeg!

Hadde 2-3cm åpning for en uke siden, og prøvde 3 ganger etter hverandre, det skjedde ingenting, kun noen kynnere. Så jeg har gidd opp. Ungen kommer når den kommer:)

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

jeg tror ikke slike ting har stor effekt om du ikke begynner å bli moden, akkurat som med sex og sæd, kroppen må ha begynt å modnes for at det skal gi noe effekt. Ellers ender det vel som regel opp med masrier og slitne gravide ;)

Feil.
Sæd gjør deg moden.
Sæd inneholder prostagalndin. Det samme stoffet som er i modningspille du får på sykehus

Feil.
Sæd gjør deg moden.
Sæd inneholder prostagalndin. Det samme stoffet som er i modningspille du får på sykehus
det er sikkert riktig :) men som regel så gir det ikke store effekten før kroppen selv begynner å bli klar. Akkurat som en modningskur på sykehuset, det kan bli ganske slitsomt å ta en modningskur om kroppen ikke er i nærheten av modning ;)

Det er jo mange som har sex som kaniner nærmere termin i håp om action, men ingenting skjer, mens andre der kroppen allerede er i modning kan få en pangstart :P

Så noen ganger funker ting, andre ganger ikke, som regel så styrer kroppen det meste selv og vi har ikke så alt for mye vi skulle ha sagt ;)

Brystvortestimuli kan føre til stormrier, og med min erfaring fra forrige fødsel så anbefaler jeg ingen å gjøre det. Intense rier uten pause er ikke noe særlig, da ville jeg heller ventet et par dager ekstra.

Back
Topp