Brystvortestimulering

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Noen som har prøvd det tidligere eller har planer om å prøve det denne gangen? Om du har prøvd det før, hjalp det? Måtte du holde på lenge? :) fordeler og ulemper?

termin 21.07.2013

Det funka for meg. Riene startet nesten med en gang, og 6 timer etter var ungen født ;).

8 dager før ul-termin (1 dag før mens termin).. Husker ikke helt hvor lenge 5-10 min kanskje. :p

Det er interessant dette her :-) Min veninne gjorde det samme. Det var ved termin i 20 minutter i strekk.
Men hva gjør du da?
Kniper/ruller du brystvortene dine, eller "håndmelker" du brystene..? :-P Detaljer takk!! Flere dønn fødegale kvinner her inne!!!

Det er interessant dette her :-) Min veninne gjorde det samme. Det var ved termin i 20 minutter i strekk.
Men hva gjør du da?
Kniper/ruller du brystvortene dine, eller "håndmelker" du brystene..? :-P Detaljer takk!! Flere dønn fødegale kvinner her inne!!!

Haha, kjenner igjen desperasjonen ;). Jeg tror jeg bare gnudde litt forsiktig på dem egentlig.. :p

Når jeg lå med premature rier fikk jeg beskjed om å ikke røre brystene og magen fra legene, så det er tydeligvis noe i det:)

termin 21.07.2013

Jeg prøvde i går :smiley-ashamed008

Funka som bare det, fikk ganske fort vonde tak i magen, så det satte tydeligvis i gang noe! Det varte et par timer, så dabbet det av igjen da. Jeg kløyp liksom bare litt på den ene nippelen i noen minutter, ikke noe mer avansert enn det.

Rimelig klar for å bli ferdig nå, så alt må prøves

Tror jeg blir å prøve om 1 uke, da er jeg 37uker:) håper det funker:)

termin 21.07.2013

fikk beskjed av jordmor i går at jeg skulle finne en gid fuktihetskrem og massere brystvortene. spurte ikke om hvor lenge å sånt desverre.

Så det er dette jeg skal gjøre?? Jaja. Jeg får sette meg ned å melke da. Så får vi se om riene kommer. :p

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Så det er dette jeg skal gjøre?? Jaja. Jeg får sette meg ned å melke da. Så får vi se om riene kommer. :p

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
ja du som har vann avgang burde jo i hverfall gjøre det;)

Etter riene kommer jo når du ammer, så er jo logisk dette..

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Hmmm, dette må nok prøves, bare ikke enda. Vil jo helst ikke føde før vi er kommet over i juli...
Kanskje mannen vil ta seg av oppgaven når den tid kommer, he he. :)

Prøvde dette tidligere og skal si at jeg fikk skikkelig vonde tak! :) Men selvfølgelig ga det seg.. Nå er jeg bare irritert fordi ingen ting skjer! Venter på mannen skal komme hjem, men han er jo så treg!! Tenkte og få han med på en kose stund ;) Blir vel til at jeg legger meg før han kommer hjem istede..:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
♡Termin 15 juli♡

Prøvde dette tidligere og skal si at jeg fikk skikkelig vonde tak! :) Men selvfølgelig ga det seg.. Nå er jeg bare irritert fordi ingen ting skjer! Venter på mannen skal komme hjem, men han er jo så treg!! Tenkte og få han med på en kose stund ;) Blir vel til at jeg legger meg før han kommer hjem istede..:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
♡Termin 15 juli♡
Du får prøve igjen:)
termin 21.07.2013

Har prøvd tre ganger til sammen i dag. De to første gangene fikk jeg skikkelig tak i ryggen og menssmerter. Jeg holdt på i 20 hver gang. Tredje gangen kom ikke så mange tak som de to første. Nå har jeg ikke noe.. Er vel ikke moden nok sikkert :oops:

♡Termin 15 juli♡

Back
Topp