Brystvorter som klør:-(

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Noen andre her inne som har brystvorter som klør? Har begynt å få melk i puppa, kan det være derfor? Og er det noen som evt har noen gode råd som kan lindre kløa? Klør mg til blods[&:]

*Fortvila*

smør deg med babyolje etter dusj, fet fuktighetskrem.... de klør fordi huden strekker seg, tror nok de aller fleste av oss har kløen men det er ingenting farlig med det, det er bare naturen som tar sin plass [:D][:D]

Men vær flink å smør deg så demper du ihvertfall kløen [;)]

klør masse på brystene (spesielt om kvelden) men ikke akkurat på brystvortene.men det hjelper ganske masse for meg når jeg kremer brystene med natusan krem når det klør...[;)][;)]

ORIGINAL: Champ

smør deg med babyolje etter dusj, fet fuktighetskrem.... de klør fordi huden strekker seg, tror nok de aller fleste av oss har kløen men det er ingenting farlig med det, det er bare naturen som tar sin plass [:D][:D]

Men vær flink å smør deg så demper du ihvertfall kløen [;)]

signerer!

smør deg med babyolje etter dusj, fet fuktighetskrem.... de klør fordi huden strekker seg, tror nok de aller fleste av oss har kløen men det er ingenting farlig med det, det er bare naturen som tar sin plass

Men vær flink å smør deg så demper du ihvertfall kløen

Tusen takk for svaret, men smør mg med spenol(uten parfyme) 2 ganger hver dag.. men det hjelper rett og slett ikke[:(] Skal prøve med en annen fet krem, men tåler ikke parfyme..

klør masse på brystene (spesielt om kvelden) men ikke akkurat på brystvortene.men det hjelper ganske masse for meg når jeg kremer brystene med natusan krem når det klør...

Tusen takk for svaret[:)] Klør selvom jg smører mg med krem 2 ganger daglig, prøver med noen flere fete kremer. Får se åssen d går da!

mine brystvorter har bare blitt litt tørre! vil helst bruke uparfymert salve på dem jeg da, så får se hva jeg finner!:) tror det er best med uparfymert i alle fall, for kløingen også!:)

kreming hjelper meg stoooort sett men vet ikke om det ikke hjelper deg pga. spenol???klødde feks på brystene i går kveld og da måtte jeg nesten ut av sengen for å kreme brystene[:D] det hjalp med en gang[;)]
du kan jo prøve å spør på apoteket eller fastlegen din??har ikke prøvd babyolje når jeg klør men natusan krem eller fet fuktighetskrem vil hjelpe og som sagt vet jeg ikke om det ikke hjelper deg pga spenol[8|][8|][8|]

good luck babe

Lekker du melk også? Det gjør jeg og det jeg har merket er at hvis en dråpe melk får lov til å tørke/stivne på brystvorten, så klør den ikke så mye.

jeg har det samma problemet har roa seg ned i de siste dagene nå, men det klør og det klør, smør det godt, det hjelper hos meg[;)]

Back
Topp