Brystvorter og sprengkulde

norwegianwood

Betatt av forumet
MAI 2013
Det er så vondt! Jeg blir så kald på brystvortene, selv under ullgenser og dunjakke. Noen som har noen tips?

ull, ull og ull?? kjøp ammeinnlegg av ull! Vet det finnes bh'er i ull og.... ull er gull :D

Bruker bare bh'er og topper i ull for tida, og kommer nok til å gjøre det resten av vinteren og. Ikke de peneste å se på, men utrolig behagelige og varme. Må sies at jeg ofte har brukt det ellers også, men egentlig har de blitt kjøpt for å brukes på tur (friluftsliv). Vurderer faktisk å kjøpe innlegg i ull allerede...

Etter forrige innlegg så sjekket jeg ut prisen på ullinnlegg, og det var ganske dyrt!
Så jeg strikket selv!! Gjort på 10 minutter, ihvertfall med litt tjukt garn. Har så mye restegarn, så det var bare å finne fram det mykeste jeg fant:) Nå gleder jeg meg til å gå ut og teste:)

har brukt ammainnlegg i ull ved behov her.

Vi er iallefall heldige som skal drive med mest amming på vår/sommer/høst! ;) Fikk i november forrige gang, og det var kaldt :p

Vi er iallefall heldige som skal drive med mest amming på vår/sommer/høst! ;) Fikk i november forrige gang, og det var kaldt :p
Huff ja, har også novemberbarn og var så redd for å få brystbetennelse. Men tror jeg har "gode" pupper om man kan si det på den måten xsmile8 Lite plaget av sårhet, ingen brystbetennese og nok melk. Håper det blir likt denne gangen også..

Back
Topp