brystvortene mine kløøøøøøøøør!!!

jas

Forumet er livet
Jeg klør så utrolig på brystvortene om dagen...[8|]
Akkurat nå er det kjempe plagsomt, og jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre...
Smørte de akkurat med krem, men da ble det bare verre!!!!

Jeg smører meg med krem jeg morgen og kveld,det hjalp meg,for jeg trodde jeg skulle klø meg i hjel en stund.Men ser du har prøvd det,får håpe du får noen gode råd av andre her[:D]Lykke til[;)]

tok av meg bh nå i stad, og da ble det bedre..-men kan ikke gå for lenge uten heller, for da bare drypper det fra puppene..-men nå lufter jeg de litt, og virker som det hjalp [;)]

Jeg klødde så en periode i begynnelsen av svangerskapet.
Eneste som hjalp var å lufte og å klø tilbake.

Kjenner til problemet, men har ikkje funnet ut av noe som hjelper bortsett fra og "lufte" dei og klø...

Jeg har ikke vært plaga med dette sjøl,men jeg tenkte; kan Eurax hjelpe? Det er jo kløestillende og funker i hvert fall på myggstikk [:)]

Åh! Gjorde vondt langt inni marg og bein å lese det. Brystvortene mine er så utrolig ømme at jeg ikke tør å ha fingrene i nærheten av dem. Resten av puppene er ikke særlig ømme.

Det kan ikke være noe vaskemidler du reagerer på da? Har hørt at huden blir ekstra sensitiv.

På apoteket har de noe som heter hvitvask som du kan smøre på steder som klør...

litt ekkelt når det klør når man er på butikken.. må gå å gravse på deg selv :) i smug da...

postafen reisesyketabletter sa legen min ,det hjelper meg .men jeg klødde i kroppen og

vent litt!!! d står jo at d klør som regel der huden strekkes!!! alså her inne på bv... d står der om strekkmerker å sånn....[&:]

Back
Topp