Brystvorte som klør..

lollo83

Glad i forumet
Juli13-jentene
Arrrg! Det klikker snart for meg! Den ene brystvorten min klør hele tiden. Prøver å klø gjennom genseren, men det funker dårlig, for det gjør så vanvittig vondt. Har prøvd å smøre den inn med krem for å roe ned kløingen, men det virker ikke heller. Noen som har gode tips? Håper noen kan hjelpe =) 

Jeg har samme problem, men desverre ignen råd å komme med. Jeg synes det blir litt bedre av å smøre, men det kan komme av at mine er veldig tørre i tilegg.

Håper noen har et godt råd å komme med :-)

spør på apoteket, de har jo flere kremer som er for brystvortene, og en av de er sikkert mot kløe også kan jeg tenke meg :) 

Mine er tørre også, men kremen har bare hjulpet på det, ikke kløen. Men takk for tips om apoteket, Sindy! =) Må høre der i morgen.

Purelan krem, kjøpes på apoteket. Funker her!

Jeg kjøpte Purelan i går og fikk testet den ut. Synes den hjalp litt, så det ble litt bedre hvertfall =)

"Heldiggris" som "bare" klør på brystvortene ;) Misforstå meg rett :P
 Her klør hele kroppen :/ Våkner om natta av at jeg har klødd store sår rundt omkring på kroppen :S Blir gal snart :(

Novemberskatt skrev:
"Heldiggris" som "bare" klør på brystvortene ;) Misforstå meg rett :P
 Her klør hele kroppen :/ Våkner om natta av at jeg har klødd store sår rundt omkring på kroppen :S Blir gal snart :(

Er dette noe som har kommet som følge av svangerskapet? Du bør ta det opp med legen i tilfelle, og eventuellt få sjekket om det er noe medisiner du kan ta. Ekstrem kløe i svangerskapet kan være et tegn på komplikasjoner, greit å sjekke det ut uansett :)

Det væks, vettu... Også kan det hende at råmelka har begynt å komme, og at det kjennes ut som det klør.. Det stabiliserer seg nok sikkert om en liten stund, er andre ting som må vokse også!

Jeg har erfaring av at det er bare en ting som vokser av gangen;)

lilleikke skrev:

Det væks, vettu... Også kan det hende at råmelka har begynt å komme, og at det kjennes ut som det klør.. Det stabiliserer seg nok sikkert om en liten stund, er andre ting som må vokse også!

Jeg har erfaring av at det er bare en ting som vokser av gangen;)

Puppene vokste en del i begynnelsen av sv.skapet, men de har liksom stoppet opp, og magen har tatt over voksingen. Håper det gir seg snart..... puppekløingen altså, ikke magevoksingen emoticon

Back
Topp