Brystvetenbelse

Begynte vel med at de ble rødere og ømmere, og så fikk jeg lett feber også
Utviklet det seg til 40 i feber og kjempe vonde bryster
Jepp, signerer denne! Og fra ingen feber til nesten 40 tar det gjerne et par timer. Fy, så dårlig man blir!! Satt i dusjen og grein og melka. Noe så stusselig... Skal sies at jeg nok ikke har rukket å få skikkelig brystbetennelse, har alltid klart å få ned feberen ila en natt med dusjing, amming, pumping, dusjing, amming, pumping...

Gjør det vondt å amme?

Sent from my iPhone using BV Forum
Her gjøre det grisevondt å amme! Men bare i brystvorten. Kjenner drag og stikninger i brystet også, men det er mer ubehagelig enn vndt, og jeg tror kanksje det er helt normalt..? Vanskelig å si hva som er hva, for er litt sår på brystvortene også, men de blir alltid myyye verre på de dumme feberdagene.

Her gjøre det grisevondt å amme! Men bare i brystvorten. Kjenner drag og stikninger i brystet også, men det er mer ubehagelig enn vndt, og jeg tror kanksje det er helt normalt..? Vanskelig å si hva som er hva, for er litt sår på brystvortene også, men de blir alltid myyye verre på de dumme feberdagene.

Lurer på om det er betennelse på gang her? Ha amma masse i dag, og det stikker masse i brystet etter at jeg er ferdig. Har holdt meg varm i dag og håper jeg kan klare å unngå at det utvikler seg :p er såååå redd for at det skal utvikle seg...

Sent from my iPad using BV Forum

Lurer på om det er betennelse på gang her? Ha amma masse i dag, og det stikker masse i brystet etter at jeg er ferdig. Har holdt meg varm i dag og håper jeg kan klare å unngå at det utvikler seg :p er såååå redd for at det skal utvikle seg...

Sent from my iPad using BV Forum
Fytti grisen, ja, pass på, sier jeg bare, det er noe skikkelig herk! Er du klumpete og hard? Rødflammete? Hoven? Øm? Feber?

Fytti grisen, ja, pass på, sier jeg bare, det er noe skikkelig herk! Er du klumpete og hard? Rødflammete? Hoven? Øm? Feber?

Hadde begynnende feber, ømme og harde pupper. Håper og tror jeg har slått det tilbake idag ;) nå ligger jeg og ammer med ullinnlegg og ullgenwer klar for natten :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp