Brystvegring

Bkno8936892

Andre møte med forumet
Hei,
Mini har begynt å skrike når jeg prøver å legge til brystet. Har tullet noen dager, men nå tar hun det ikke i det hele tatt og 6 timer siden siste amming. Blir 3 mmd Neste uke og mistenker brystvegring. Fullammer og hun tar hverken flaske eller smokk. Noen som har opplevd det samme og har noen tips? Hvor lenge varte det hos dere?

Hilsen fortvilet mamma
 
Min vil ikke ta puppen hvis hun har luft hun ikke har fått opp eller om det er så mye trykk i puppen at hun sprutes rett i halsen.
 
Hei,
Mini har begynt å skrike når jeg prøver å legge til brystet. Har tullet noen dager, men nå tar hun det ikke i det hele tatt og 6 timer siden siste amming. Blir 3 mmd Neste uke og mistenker brystvegring. Fullammer og hun tar hverken flaske eller smokk. Noen som har opplevd det samme og har noen tips? Hvor lenge varte det hos dere?

Hilsen fortvilet mamma
Hadde det samme med nr 1 når hun var samme alder. Vi måtte til slutt utelukkende amme liggende på et mørkt rom. Det varte vel i noen uker, etter det kunne vi amme liggende hvor som helst, og etter noen uker gikk det også over så kunne vi amme normalt igjen :) så kanskje 2 måneder totalt med litt ammeslit før det gikk greit igjen..
 
Back
Topp