Brystvegring

Studenten

Studenten
Mini er 4,5 måneder snart og hun nekter å ta pupp. Jeg delammer og pumper mye for å opprettholde produksjonen. Hun vil kun ha pupp når hun akkurat har våkna eller når hun skal sove om kvelden. Når hun er sulten, vil hun kun ha flaska. Pumper ut 60 ml ca om gangen fra begge..så det er synd at hun ikke vil ha det som er. Jeg har prøvd å amme på soverommet, gående, ja..har vell prøvd det meste. Evt tar hun tak i 2 sek og slipper igjen.

Spørsmålet er vell om hun kommer til å ta puppen igjen? For dette er slitsomt..

Så utrolig kjipt! Mi tulla ved puppen for to mnd sia ca, da ho var tre måneder. Nå vil ho ha litt til hvert måltid. Så det er mulig at det bare er en periode for deres del også. Så kommer det egentlig bare an på hva du selv orker? Jeg er veldig imponert over at du pumper for å opprettholde produksjonen.

Jada det går over. Men det kan vare lenge. Her ville ikke yngste ta flaska og spiste heller ikke fast føde. Så da hadde hun ikke noe annet valg. Det hjalp når jeg drøyde måltidet en halvtime/time så hun var mer sulten, da tok hun til slutt. På soverommet. Stående og bysse og synge.

Så utrolig kjipt! Mi tulla ved puppen for to mnd sia ca, da ho var tre måneder. Nå vil ho ha litt til hvert måltid. Så det er mulig at det bare er en periode for deres del også. Så kommer det egentlig bare an på hva du selv orker? Jeg er veldig imponert over at du pumper for å opprettholde produksjonen.
Takk for at du deler dette. Vi holder motet oppe og fortsetter litt til. Det jeg ser for meg, er at jeg slutter å pumpe isåfall.

Back
Topp