Brystvegring[emoji30]

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Her har ammingen gått knirkefritt ifra fødsel av, men i de siste har hu begynt å hylgråte når jeg legger henne til (spesielt på ettermiddag/kveld) og det nytter ikke uansett stilling, dempet belysning, ro i rommet ect[emoji22] Går veldig fint på natta og på dagen mn strax kvelden kommer sliter vi.. Snuppa er 11 uker.
Er det flere som har det sånn?

Har det akkurat sånn vi også. Her er han straks 9 uker og tror det er utviklingstrinn her i gården i hvertfall. Må legge til mange ganger før han tilslutt ligger en stund. Veldig slitsomt og frustrerende. Gråt pga det selv i går, men satser på det er en periode bare.

Sniker fra desember:
Samme her, hun vrir seg og gråter. Er jeg bare tålmodig nok, så legger hun seg til rolig etter en stund. Har vært de siste to kveldene. Det har og vært mye gulp og stimuli så kan være en kombo av det og av utviklingstrinn.

Er det hvitt belegg på tungen hennes? Kan være det er sopp som klør og irritere når hun ammer. Mimrer at jordmor sa noe om det på førstemann.

Merker det blir mye verre her når hun er trøtt Stiv som en stokk og hyler og bæljer... Men funka bra igårkveld når hu hadde smokken, nesten sov å deretter la hu til på brystet. Da spiste hun litt[emoji1319][emoji3] Kjenner jeg blir sliten og nesten gruer meg til ammingen på kvelden når det blir sånn[emoji22]

Er det hvitt belegg på tungen hennes? Kan være det er sopp som klør og irritere når hun ammer. Mimrer at jordmor sa noe om det på førstemann.

Nei ikke no belegg på tunga så det kommer av at hun er trøtt tror jeg[emoji57]

Merker det blir mye verre her når hun er trøtt Stiv som en stokk og hyler og bæljer... Men funka bra igårkveld når hu hadde smokken, nesten sov å deretter la hu til på brystet. Da spiste hun litt[emoji1319][emoji3] Kjenner jeg blir sliten og nesten gruer meg til ammingen på kvelden når det blir sånn[emoji22]
Min er også stiv som en stokk for tiden. Mest når hun skriker så blir hun stiv. Hadde en enorm bæsjebleie idag så det hjelper nok på.

Ja, dette skjer omtrent hver kveld nå de siste ukene.
Jeg tror det er fordi jeg har mindre melk på slutten av dagen i kombinasjon med at vesla er sliten og utålmodig og ikke suger til utdrivningsrefleksen fyrer.
Jeg prøvde i dag å gi litt pumpemelk da hun begynte å oie som verst. Da tok hun puppen greit og skrek ikke så mye og lenge.

Skal prøve og se om det funker i morgen også eller om det var rein tilfeldighet i dag.

Back
Topp