Brystundersøkelse??!?!????

AngeLine

Gift med forumet
Sitter her som et STORT ?, kan noen fortelle meg hva denne brystundersøkelsen er? Ser noen her har hatt det på sin første legetime osv. ? Har aldri hørt om dette, og det er ingen som har vært i nærheten av puppene mine av jordmor eller lege!?![8|]

Legen min (dame) klemte litt forsiktig og sjekka etter kuler (sånn brystkreftkuler eller andre skumle greier) men fant ikkeno, heldigvis[:)]

Hæ? Jeg har heller ikke hatt noen brystundersøkelse.. Har ikke hørt om det en gang i forbindelse med noen kontroll.. Hmm merkelig.. [&:]

Har heller ikke hatt denne undersøkelsen. Har vel antagelig lite å gjøre med svangerskapet etc. Kuler skal vi jo i utgangspunktet sjekke etter selv for sikkerhets skyld.

Hadde heller ingen stor brystundersøkelse annet enn at legen ville se på brystvortene og brystenes størrelse[8|]

jeg ble oxo sjekka på første legebesøk....tror ikke alder har noe og si, jeg er 21år!

I alle dager? Dette har jeg aldri hørt om.. Hvorfor sjekke brystene? Det hørtes nesten litt teit ut..

det var det jeg også syntes Lindaen, så bare flere jenter som skrev om det her inne.... og ble litt urolig. ingen som har nevnt dette for meg en gang...

JEG HADDE DEN UNDERSØKELSEN FORRIGE GANG OG DENNE GANGEN (SVANGERSKAP ) fikk beskjed om at det var noe de pleide å gjøre for det kunne bli forandringer når man fikk alle nye hormoner å greier... det er rutine men har hørt flere si de ikke har blitt sjekka også så det varierer kanskje fra sted til sted...

Jeg fikk også brystundersøkelse på første legekontroll. Har aldri tenkt så veldig på hvorfor, trodde det var vanlig. Synes det var like greit å ta det også, da vet jeg jo at ingenting er galt. Dessuten hadde jeg allerede vært i gyn. stolen, så en brystundersøkelse ble jo nærmest hyggelig etterpå [:D]

Jeg er egentlig bare glad til jeg.. Legen min får ikke ta en eneste intim undersøkelse på meg.. Å jeg føler at puppene mine er litt intime!

I ALLE DAGER? Da tror jeg at jeg hadde dødd!! Men så er min lege rimelig ung og kanskje kjekk.. Å han takler ikke selv sånne intime ting.. Blir knallrød å stammer å alt mulig.. Å det er ikke så lett når du selv er skikkelig nervøs.. Så det der har jeg gitt opp..

jeg fikk automatisk brystundersøkelse den første gangen jeg var hos legen. Jeg var en forskremt 17-åring, så det kan ikke ha med alder å gjøre heller.. Praksis varierer sikkert fra lege til lege. Jeg fikk skikkelig sjokk når jeg leste her at det var flere som ikke trengte gyn.undersøkelse!! Heldige dere..

Fikk også en undersøkelse av legen min(kvinne) på første kontrollen, men kan ikke huske at jeg fikk det med første mann. Jeg lå på en benk og hun klemte litt forsiktig her og der for å utelukke kuler og andre rariteter....var rimelig ømme fra før av, men hun tok hensyn da.....og godt er det..hehe![8D]

jeg hadde brystundersøkelse hos legen, han sa ingen ting om det så trodde det var normalt å ha det , men er jo endel som har gjort det her, så er sikkert en grunn for de gjør det. har nok ikke m alderen å gjøre allefall.

Back
Topp