Brystspreng

Lillevenn17

Elsker forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Februarhjertene 2025
Hei damer!

Er det flere her inne som opplever brystspreng? Venter barn nr. 3 og dette er 5 svangerskapet mitt, og kjenner at brystene virkelig jobber på.
Det er værst når jeg står opp etter å ha ligget en stund, og ikke har BH på. Sto nettopp opp for et do-besøk og fikk skikkelig brystbetennelse-følelse i begge brystene. De er så sprengte! Smerte følelsen gir seg heldigvis kjapt, men nå begynner det å se ut som to meloner på brystkassen :hilarious:

Klemmer jeg forsiktig pipler det også frem råmelk, men det har jeg bare gjort et par ganger, har virkelig ikke lyst å stimulere noe produksjon allerede.
 
Oi, råmelk allerede! Jeg er også gravid for 5. gang og venter mitt 3. barn :love2 Er 9+0 i dag, og har merket godt at puppene er blitt større og fyldigere for et par uker siden. Er også typisk ganske vondt å ta av bh, for da ‘spretter’ de litt når bhen løsnes og det har vert vondt :laughing002 Men jeg synes faktisk puppene er blitt en del mindre ømme siste uka og blir jo litt stresset over det :sorry: skal heldigvis på ul i morgen
 
Back
Topp