Brystspreng/melkespreng = hodeverk

krystallklart

Elsker forumet
er så sykt vond i hodet, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Bt var perfekt (122/74) i går så rekne ikke med at d er årsaken.

D er så vondt at jeg blir kvalm/får oppkast-følelse

Håper d er overproduksjon som er grunnen, ikke noe mer alvorlig

Hva tenker dere?

Vet ikke om produksjon har noe og si, men drikker du nok? Det tar på å lage melken. Jeg tørster veldig!

Jeg har hatt ekstrem spreng i noen dager, og har i den sammenheng også hatt en del hodeverk. Hjelper å drikke :)

Tror jeg drikker nok, er jo så tørst, men kan nok drikke enda mer. Takk for tips. :D

Sniker fra okt15. Jeg har hodeverk når jeg har hatt dårlig ammestilling, pga stam nakkemuskler.

Her å sliter jeg med overproduksjon, gikk fra "bare" hodeverk til feber i nesten 40 :/ var på føden å fikk tatt en del prøver å sånn, men ikke litt noe ordentlig betennelse enda, så jeg pumper meg litt etter at lille mann har spist, sånn så at jeg ikke har "for mye" mellom måltidene :) men ikke pumpe seg helt tom da :) det var tipset fra føden her :) å det funker enn så lenge :)

Jeg hadde hodepine hele første uka. Både skikkelig melkespreng og stiv nakke, så antagelig en kombinasjon. Tok paracet og varme dusjer.

Back
Topp