Brystsmerter

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Har hatt vondt i brystet en god time nå, sitter midt mellom puppene men litt mer på høyre side, kjennes ut som det er noe som presser ut der, er også noe tung pustet, noe jeg aldri er ellers.. noen som vet hva det kan være.

Aner ikke. Ringe legevakta å høre?

Det er lurt å ringe ja =P Det lærte jeg i dag =P
Skummelt når det sitter i brystet! Krysser fingrene for at det går over =)

Det har jeg ofte.. som oftes får jeg vont på samme pungt men bak i ryggen.. Men aner ikke hva det er:/

jeg hadde d sånt i mitt sist svangerskap, d va pga pjokken spende meg sånn oppi ribbeinå. men eg vett ikke om d e d samma din baby gjør.

Lille er ganske rolig nå, og har enda ikke sparket meg på i ribbeina, også ligger hun ganske langt ned, kjenner rompa hennes litt over navlen.

Håper det går bra :)
Har du direkte vondt og store smerter, må du ikke nøle med legebesøk.

Jeg har opplevd endel trykk i brystet, og det hender jeg får vondt i det området, men det er luftsmerter, og det er en veldig verkende/stikkende følelse.

Min søster tvang meg til og ringe da det ikke ble bedre,så sitter nå å venter på å komme inn til legen.

Det er bra!! Lykke til! Håper det ikke er noe galt!! =)

Hun kunne ikke finne noe, men var en svensk truslene tror jeg, hun hadde sitt første skift på legevakten, men fikk beskjed å komme tilbake om det ikke ble bedre.

Back
Topp