brystskjold/oppsamler

Snuppa81

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Jeg har sånne brystskjold/kopper som jeg tar på når jeg ammer lillegutt for når jeg ammer det ene brystet sildrer det av det andre..

jeg tar vare på dette i sånn aventi kopp i kjøleskapet. Hvis jeg ikke bruker det iløpet av ett par dager, kan jeg da fryse det eller må jeg fryse det med en gang?

Og hvordan tiner dere, romtemp? Hvordan varmer dere den?

det bør nok fryses ned ganske fort..

da jeg ammet de to andre tok jeg frossen melk og satte i kjøleskapet for tining der. også varmet jeg opp i vannbad eller i micro.

bare ser du kaller det brystskjold, og du har en tråd lenger nede hvor vi snakker om brystskjold til ammingen. du vet hva jeg mener da sant? sånn sutt nesten som du setter på brystknoppen, ikke sånn oppsamler kopp som du kan samle melk i. bare lurte [:D] 

ORIGINAL: dommett

bare ser du kaller det brystskjold, og du har en tråd lenger nede hvor vi snakker om brystskjold til ammingen. du vet hva jeg mener da sant? sånn sutt nesten som du setter på brystknoppen, ikke sånn oppsamler kopp som du kan samle melk i. bare lurte [:D] 

Mener sånn oppsamler kopp, også for å "lufte" brystvortene litt fra tøy etc..[:)]

Melka skal fryses ned med en gang dersom den skal fryses.

melka må rett i fryseren uten avkjøling først, og tines langsomt i kjøleskaå eller under kaldt rennende vann

Back
Topp