Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mamma har gjort det og er strålende fornøyd! Jeg personlig synst puppene hennes ser litt rar ut nå, men så lenge hun er fornøyd del så får dekket det jeg også om jeg vil, men er så redd for at de skal bli rar etterpå at jeg tør ikke. Er fornøyd med mine i dag minus størrelsen. Har en F cup. Kunne tenkt med C cup, men tror ikke jeg kommer å gjøre det.
Hei!
Jeg har gjort dette. Er 4 år siden. Det var en LETTELSE fikkdet selvsgat dekket dette. Gjorde det på Aleris, så fra jeg gikk til legen med det, innom fysio og ferdig operert tok det 4 uker. Puppene mine er veldig fine kjempefornøyd!
Jeg ble gravid 1,5 år etter operasjonen. Fikk fullammet i 4 måneder, da måtte jeg starte med tilskudd.(Jeg var på "veie-kontroll" 1 gang i måneden nettopp pga brystreduskjonen.) Melkeproduksjonen økte ikke mer i takt med barnet. Men jeg var bare latterlig glad for at jeg fikk det til i det hele tatt
Bare send meg en pm hvis du lurer på noe mer/annet?