Brystreduksjon

småbrukerfrue

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg tok brystreduksjon i 2007, er veldig spent på hvordan ammingen vil gå... Noen andre som har gjor dette ?

Har ikkje gjort da, men skal seinare. Eg valgte å utsetta, for da e minimale sjanser for å kunna amma ettepå...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Venninna mi har gjort det og kunne amme på det ene brystet. Ble ikke fullamming, men litt morsmelk er bedre enn ingen :)

Har ikke gjort det , heller det motsatte. Spent på hvordan ammingen kommer til å gå da.. :-)

Har ikke gjort det , heller det motsatte. Spent på hvordan ammingen kommer til å gå da.. :-)

Gjorde min i 2012, skal ikke amme, kunne knapt delamme sist og måtte gi mme for det meste fra uke 5. Reduserte fra 65H til 65d

Jeg ble anbefalt å vente, men når man har slitt med nakke og skuldre siden brystene kom så er ikke valget så veldig vanskelig. Jeg var bare 20 da jeg tok brystreduksjonen, men hadde jeg ventet så hadde jeg nok aldri hatt den helsen jeg har i dag, fordi jeg hadde så store smerter at jeg gråt meg i søvn og hadde store problemer med å trene fordi brystene var store og tunge. Kirurgene sier jo at de opererer slik at de bevarer mest mulig funksjon i brystene. Har flere venninner bekjente som har tatt brystreduksjon før de fikk barn, noen har valgt å ikke prøve å amme i det hele tatt, andre har prøvd uten resultat og noen har ammet som vanlig. Så får vel bare vente å se :) men jeg kommer nok ikke til å gi meg så lett gitt :)

Jeg har også forstørret, hadde ingen problemer med amming av storebror :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp