Brystreduksjon og amming

Darlima

Flørter med forumet
jeg er så spent på om jeg får ammet. Sist for 7år siden hadde jeg så mye melk at jeg fullamma til han var 6-7 mnd...

operert for 2.5 år siden ca..
Er det noen her som har hatt reduksjon og som har melk/ evt nok til å amme?
 
jeg er så spent på om jeg får ammet. Sist for 7år siden hadde jeg så mye melk at jeg fullamma til han var 6-7 mnd...

operert for 2.5 år siden ca..
Er det noen her som har hatt reduksjon og som har melk/ evt nok til å amme?

Jeg opererte i 2002. Fikk et barn 2003 og kunne så og si ikke amme. Fikk litt råmelk. Måtte over på flaske, og det var ikke noe jeg ville men måtte.

Håper du kan amme :)

Lengter etter å bli gravid ♥
 
Ååhh :( jeg har ikke store troa på at jeg får så mye mer enn deg. Den kosen med amminga er noe helt for seg selv..
legene sa jo også at mest sannsynlig ville jeg ikke kunne amme...

Krysser fingra....
 
Venninna mi ammet tvillinger etter brystreduksjon. Var vel mest fett og hud de fjernet og ikke brystvev men de flyttet brystvorten.


<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
 
jeg er så spent på om jeg får ammet. Sist for 7år siden hadde jeg så mye melk at jeg fullamma til han var 6-7 mnd...

operert for 2.5 år siden ca..
Er det noen her som har hatt reduksjon og som har melk/ evt nok til å amme?

Jeg tok brystreduksjon for ca 5.5 år siden, fikk en gutt i 2009, og han kunne jeg delamme fram til han var 5 mnd. Fikk først av meg, og resten på flaske :) jeg brukte en nesespray før hver amming, for å hjelpe til med utdrivningen av melken.
 
Godt å høre :)
veldig koselig med amming. Så krysse fingra for at det går greit her og :)
 
jeg tenker å ta brystreduksjon når jeg har født og er ferdig med å amme :) hvordan er det?
 
Jo, jeg har hørt om det. Og må selvfølgelig rådføre meg med lege ang alt som går Ann å snakke om. Men i forhold til hvordan jeg har det nå, så er det virkelig på tide at noe blir gjort. Jeg er 163 høy, og er ikke særlig svær, men har 75e liksom. Så sier seg selv at det er Pittelitt for mye :)
 
Back
Topp