Brystpumper?

mammatildennis2014

Betatt av forumet
Har noen noe tips om hvilke brystpumpe jeg burde kjøpe? Har vertfall tenkt å kjøpe en elektrisk, og kanskje en håndpumpe siden jeg er mye ute å reiser og er på hytta uten strøm.

Viss noen har noe tips så hadde jeg blitt superglad. Vil gjerne ha en som er ganske grei å rengjøre og enkel i bruk.

:-)

Sist hadde jeg en elektrisk Mandela (? Tror det er det merket heter).
Den var veldig god

Medela...faenskap rette drit

Har selv en elektrisk medela og den er super. Når jeg var innlagt når sønnen min var 3 mnd lånte jeg en manuel fra avent på sykehuset og den var også super.

Men husk at amming fungerer ikke for alle så ville kanskje ikke kjøpt 2 før du vet at ammingen fungerer.

Jeg har bare prøvd avent sin manuelle brystpumpe.. Skal helt klart ha elektrisk denne gangen, mest sannsynlig medela(?) sin:)..
Pumpa på meg senebetennelser sist, håper å unngå det denne gangen;)..

Hadde avent manuell sist, å den er bånn i bøtta!!! Denne gangen blir det elektrisk dobbel fra medela! ;)

Jeg hadde medela elektrisk sist men kan ikke si det var noe for meg.. Syns det var vondt og ubehagelig. Har prøvd avent også, men måtte bare gi opp. Husker en gang jeg satt over en time og pumpa, men ut kom det bare få dråper knapt et par milimeter tror jeg.. Vet ikke om jeg vil prøve igjen, hadde rikelig med melk og god ammeteknikk (ammet i 13 mnd) så gikk ikke på det. Attpåtil nektet hun å ta flaske.. Litt surt når jeg hadde handlet inn endel av det også.. Så mitt råd, prøv en før du investerer i ei dyr pumpe ;)

Jeg har en avent elektrisk og manuell pumpe, men den funket bare på ene puppen :p Denne gangen gidder jeg ikke å kjøpe ny før jeg vet om frøkna vil ha utpumpa og opptint mm. Lillegutt drakk det nemlig kun om det var ferskt så hele lageret i fryseren gikk i søpla til slutt ;)

Har en medela elektrisk også :-) liker den veldig godt. Funka veldig bra sist. Hadde vært kjekt med dobbel (lettvint og tidsparende), men blir vel ikke til at jeg kjøper det siden jeg alt har en som fungerer :-)

Har avent elektrisk og er fornøyd med den! Men medela er nok best om man vil bruke mer penger :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg har både en medela (aldri prøvd) og en avent elektrisk som je brukte sist. Ønsker du en som både kan brukes med og uten strøm anbefaler jeg AVENT sin eletriske, for den kan også håndpumpes med :) jeg fikk også med en reisestrømdings, som man putter batteri i. Perfekt på lang biltur eller hytta uten strøm :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville ventet og sett om behovet for pumpe melder seg. Jeg hadde medela til førstemann, men den ble minimalt brukt. Forrige gang hadde jeg aldri behov for pumpe. Dvs jeg kjøpte en brukt manuell for å prøve å venne ungene på flaske, men de var ikke interesserte ;)

liker godt medela sin jeg.. flaskene der var greie å holde rene og den ventilen inni pumpehodet var også praktisk.. jeg pleide i tilleg å klemme/massere puppene mens jeg melket for å få det til å gå fortere. ble aldri sår eller noe :) (og jeg melket ut mye totalt sett)

Hadde bare avent håndpumpe sist og det har aldri fungert for meg.. Fikk aldri til å pumpe med denne, mens det var noe heelt annet med medelas elektriske! Lånte av en venninne og hvis jeg får bruk for pumpe igjen vil jeg gå for denne:)

Back
Topp