Brystpumpe

Jeg måtte pumpe meg pga at jeg fikk pramaturt. Pumpa meg med eletrisk pumpe på sykehuse i to månder på sykehuse før jeg startet amme. Da jeg startet på skole igjen prøvde jeg manuell pumpe, men de ble alt for travelt så gikk til bake til den elektriske [8D] Men om en ikke trenger pumpe seg så ofte er sikkert den manuelle like grei [:)]

Jeg hadde begge deler, men følte at den manuelle "tok" best.

Jeg lånte elektrisk på helsestasjonen, når jeg måtte levere den tilbake kjøpte jeg en manuell av en vennine, og med den manuelle kom dobbelt så mye melk! Med den elektriske måtte jeg sitte alene på badet og lese eller noe for at det skulle komme melk, men med den manuelle kunne jeg sitte sammen med Markus i stuen og pumpe for harde livet[;)]

Har hatt begge deler i avent, og elektrisk er desidert best!! Er kjempe fornøyd med den, er veldig enkel å bruke og kjempe god.[:)]

Kjøpte manuell for å se om jeg fikk det til. Og det fikk jeg. Men hadde ikke behov for å pumpe meg, da jeg ikke hadde melkespreng og jeg ikke var fra barnet (hun tok ikke flaske). Så derfor gadd jeg ikke å invistere i en elektrisk. Dersom jeg hadde hatt behov for å pumpe mye melk, så ville jeg klart hatt elektrisk.

ORIGINAL: Bollen

Har hatt begge deler i avent, og elektrisk er desidert best!! Er kjempe fornøyd med den, er veldig enkel å bruke og kjempe god.[:)]

syntes manuelle funket dritt og blei superfort lei...elektrisk gikk det mye raskere med

Hadde begge deler men foretrakk den manuelle, virka som den stimulerte bedre en den elektriske. Det var ihvertfall min erfaring så den elektriske solgte jeg å brukte kun den manuelle[:)].

Back
Topp