brystpumpe

schnuppa

Forumet er livet
Tror det har vært tråd om dette før, men fant den ikke.

Noen tips om bra brystpumpe? Og hvor kan man få kjøpt den eventuelt?

Thanks...[:)]

Etter litt research skla jeg ha Avent manuell pumpe..de harn på apoteket og..eller babyshop...vet mange kjøper den .venter til det er bankers jeg får ammet jeg...

Ellers finnes det nok mange andre og..

ok, takk hadde tenkt på den selv egentlig. Men må høre litt her.. Da blir det nok sannsynligvis den..[;)]

Takk snuppa... [:)]

Jeg har avent manuell pumpe og gud hvor glad jeg er for det!!!
Den er super!

Er det noe triks med den pumpen, jeg får mer ut når jeg klemmer selv enn når jeg pumper meg.....

Kjøpte på apoteket, men den var dyr... betalte ca 500, det var en sånn med flaske og greier.

Hei igjen

Noen som har noen spesielle triks ved bruk av denne pumpen. Jeg får ikke ut noen ting når jeg pumper meg, men mye når jeg klemmer selv....Forstår ingenting.

Jeg har både avent sin pumpe og den til medela og jeg vill virkelig anbefalle medela sin, den pumper ut dobbelt så mye som den til avent.
Med den til avent kunne man sitte i evigheter, mens medela sin pumper mer naturlig synest jeg og den ga jo også bedre resultat.
De koster omtrent det samme og begge fås på apoteket.[:D]
Men dette er min erfaring[:)]

Di venninene mine som har barn anbefalte og kjøpe en elektrisk bryst pumpe... Man kan faktisk få låne en på Helse Stasjonen, Men man må kjøpe et sånt Pumpesett selv...
Jeg skulle kjøpe en, Men siden Amminga går såh greit nå, Har Jeg Ikkje kjøpt en enda... [:D]

Dere må ikke finne på å kjøpe elektrisk pumpe, de pumper alt for hardt, Og det er fare for store sår, betennelse osv.
Jeg har Avent sin, har vært veldig fornøyd med den. Venninna mi har lånt den, hun begynte å jobbe etter 6 mnd. Og var veldig fornøyd med å kunne bruke den pumpa.

Så lenge man ikke har tenkt å pumpe til et helt meieri, så trenger vel man ikke elektrisk pumpe. Jeg har bare tenkt å ha pumpe, sånn at jeg etterhvert kan være borte noen timer og pappaen eller noen andre kan gi mat. Så lenge jeg får henne til å ta flaske da [;)]

ORIGINAL: 2gang

Dere må ikke finne på å kjøpe elektrisk pumpe, de pumper alt for hardt, Og det er fare for store sår, betennelse osv.
Jeg har Avent sin, har vært veldig fornøyd med den. Venninna mi har lånt den, hun begynte å jobbe etter 6 mnd. Og var veldig fornøyd med å kunne bruke den pumpa.

Jeg pumpet meg flere ganger med en Elektrisk pumpe på Sykehuset... Synes at det gikk kjempe greit og bruke den.... [:D]

kjøpte ei manuell på apoteke , men den blir ikkje brokt mejr!!! off alt før tongvint!!
so ej for ned på helsestasjonen å lånte mej ei brystpopme der!! vil ikkje broke manuell mejr!

men ditta e no smak å behag:)

Jeg syns ikke det er noe problem med manuell.
Det tar litt tid å få i gang melkingen, men når det først setter i gang så kommer det i bøtter og spann.. hehe, neida ikke så ille.
Men, det er viktig å ta stoppe pauser. Når det ikke kommer mer melk vent i et halvt minutt og pump igjen. Det er på samme måte som barnet drikker.
Brystet må fylle seg opp igjen..

Back
Topp