Brystpumpe!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Jeg har lyst til å pumpe meg for å fryse ned melk, sånn at jeg har til å blande i maten til Thea når hun skal begynne å få litt annet enn morsmelk. Men jeg får ikke en dritt ut av puppen når jeg bruker pumpa.... [:@] Det er melk der når jeg klemmer selv, så det kan ikke være det at den er tom heller....

Noen som har samme erfaring?

ja har plagdes med det jeg og..
men ta å pumpe deg på morgenen ikke på kvelden for da produserer du mindre..
Kjøpte meg ei handpumpe men måtte ty til ei elektrisk pumpe..
forb.... dritt altså[:@]
Kunne sitte i en time å pumpe meg å bare få ut 50 ml..
Det endte med at jeg slutta å amme han å angrer veldig på det..
Så mitt råd til deg er å ikke begynne med det,for da begynner man å tenke så masse
negaivt når man ikke får til[:@]
lykke til[:)]

Hadde problemer eg og dei første gangene. klarte berre å få ut nokre få dråper dei første gangane. Bruker Avent si håndpumpe, og masserer på puppen samtidig. No går det veldig greit og eg pumper ut 150 ml på no time.[:D] det er berre å fortsette til en klarer å slappe av samtidig som eim pumper og ikkje bli forbanna på f..skapen som liksom skal redde kvardagen for ei stakkars mor.[:@]

Æsj ja kjenner til problemet!! Ikke noe problem å pumpe hvis Linnea er borte for da er det masse melk der. Men er hun hjemme og skal ha mat og jeg prøver å pumpe også, blir det tomt!! [&:]
Så jeg har ikke en dråpe til overs jeg virker det som. Så hvis det er noe spesiellt eller hun skal bort så gir jeg henne mme jeg.

Noen ganger lurer jeg på om det er melk i puppa, for de virker helt tomme, men det kommer jo hvis jeg klemmer.
Og for to uker siden var jeg i Oslo og fikk ikke pumpa meg på maaaange timer. Da jeg kom hjem pumpa jeg 200 ml på bare en pupp. Melkespreng ja [:D][:D]

Tusen takk for tips jenter!!!
Skal prøve som du sa Hanne84; å pumpe om morgenen i stedenfor! Er bare det at jeg da er så trøtt stort sett...

Fikk nå pumpa ut 50 ml da! Så nå ligger det i fryser'n.. bedre enn ingenting! Men er jo helt gåen i henda.. hihi etter all pumpinga!! Måtte ty til sambo en stund og!! haha...

Men nå er det natta! Håper alle nurkene deres sover godt hele natta!!

Back
Topp