brystpumpe..??

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
noen som har noen å anbefale??  jeg sitter her nå med avent sin hånd pumpe og er jævlig forbanna!!!!!  den hvite lille dingsen driver å spretter ut hele tida og da funker den jo ikke.. ARG!!!  virker som om det blir for mye vakum og at den derfor spretter opp... men må jo ha det vakumet hvis ikke kommer det jo ikke melk....
noen som  kan anbefale??
[:)][:)]

ORIGINAL: MorraTeFreja

Hvis den spretter OPP, kan det være at du har montert den feil? Den skal settes inn fra undersiden.....

ja setter den på fra undersiden så det er riktig, men vakumet blir så stort at den drar den gjennom det lille hullet... hvis du skjønner hva jeg mener??

ORIGINAL: MorraTeFreja

Du kan ringe Avent å få tilsendt nye slitedeler gratis. Kan være at den hvite "dingsen" er slitt.

Det du får gratis er den hvite ventilen og silikonmembranen med den plastgreia midt i (ja, jeg er flink til å forklare[:D]) pluss den silikonsaken som sitter inni den delen du har mot brystet.

men det vra jo tre stk som fulgte med, nå har jeg brukt alle sammen på kort tid, er vel ikke meninga at det skal være sånn...
har vurdert en elektrisk, men de er ejo så dyre...  er ikkke akkurat stinn av gryn for å si det sånn da..[&:]

ORIGINAL: Karla

jeg fikk heller ikke til den manuale avent sin, så jeg kjøpte avent sin elektriske, og det funket mye mye bedre[:)] greit å kjøpe samme merket som du har, for da har du flere pumpedeler og pytte på, når en skal vaske og slikt.

den funker bra??  hvor lang tid tar det med den i forhold til den manuelle da?  gjør det vondere?

Har en Medela brystpumpe til salgs...
Den er ganske effektiv, da du kan pumpe begge brystene samtidig!
Den er ubetydelig brukt, da melken uteble hos meg.
Ligger på Finn til 2500.- men pris kan diskuteres hvis ønskelig.[:)]

ORIGINAL: Heidi72

Har en Medela brystpumpe til salgs...
Den er ganske effektiv, da du kan pumpe begge brystene samtidig!
Den er ubetydelig brukt, da melken uteble hos meg.
Ligger på Finn til 2500.- men pris kan diskuteres hvis ønskelig.[:)]

den er sikkert veldig bra, men jeg har dessverre ikke 2500 kroner

ORIGINAL: Karla

ligger jo noen ute på finn da[:)]

denne til 700 kr : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12635837&sid=xz4cabg26n3147297&WT.svl=Link

og denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12533115&sid=xz4cabg26n3147297&WT.svl=Link

her er en til 900 kr:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12515563&sid=xz4cabg26n3147297&WT.svl=Link

takk takk får kikke litt der, 1200 kr, var jo ikke så ille pris da så hvis den er bra så kan det hende det blir den..
noen andre som har noen erfaringer med den også kanskje????

hm kanskje du bør gå tilbake der du kjøpte den og klage,kanskje du får en helt ny en,hadde avent selv hadde aldri non problemer bortsett fra at jeg ble drittlei av og pumpe manuelt,fikk bruke elektrisk på sykehuset og hadde jeg hatt elektrisk hjemme og så kunne jeg solgt melk,definitivt elektrisk neste gang ja[:D]

Back
Topp