Brystpumpe

Raslefisla

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Noen som har kjøpt eller har gode erfaringer med brystpumpe? Tror jeg vil ha dobbel elektrisk brystpumpe, men aner ikke hvilket merke. Er så himla dyrt også. Noen som har tips?

Noen som har kjøpt eller har gode erfaringer med brystpumpe? Tror jeg vil ha dobbel elektrisk brystpumpe, men aner ikke hvilket merke. Er så himla dyrt også. Noen som har tips?
Jeg hadde Medela sist, var fornøyd med den! Nå fullammet jeg og var ikke så ofte jeg trengte den, så dersom du skal bruke pumpe på «fulltid» så må kanskje noen med den erfaringen komme med innspill :) men til avogtilbruk var i alle fall Medela sin super, og har inntrykk av at de er foretrukket av mangen. Jeg kjøpte min brukt på Finn så kostet ikke så mye som den ville gjort ny.

Kjøpte Medela Swing Maxi. Har ikke hatt kjempemye behov for den, men den gjør jobben, har ingen klager på den. Om du ikke vet at du kommer til å pumpe en del, så kan du gjerne bare begynne med en manuellpumpe og se hva du trenger, de er mye billigere, og for noen også mer effektiv enn elektrisk pumpe.

Jeg kjøpte denne sist graviditet etter anbefalinger og ikke minst at den er rimelig! Er veldig fornøyd selv. Beemoo fra Jollyroom.
Bråker kanskje litt, men jeg vet ikke hva andre pumper gjør. Jeg fullammet, så den fikk ikke akkurat kjørt seg heller, så mulig den ikke lever opp til den bruken.

Back
Topp