Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg va heldig at søster mi fekk pumpe når hu venta eldste som e 1 år eldre enn mi eldste. Men da ska seies at eg har. Brukt den kanskje 10 gonger totalt på 2 ammeperioder på 2 år kvar sånn ca... mest mot slutten faktisk. Hadde eg skulle investere i noko nå hadde det vært naturebond, trur eg må bestille det nå sånn i tilfelle eg slutte å amme hu i midten før eg får nesteBruker dere penger på brystpumpe? Er det nødvendig og eventuelt hvilken anbefaler dere? Har sett litt på Medela elektrisk som er på salg nå, men usikker på om det i det hele tatt er noe jeg skal bruke penger på eller ikke
Sånn har det vært her og. I tillegg så e det jo faktisk ikkje alle som får ut nåke som helst med pumpingLitt vanskelig å svare på. Kommer ann på hvordan du vil ordne deg og det er vanskelig å vite om man får godt med melk og om ungen er interessert i flasker.
For min det holdt det med en manuell fra madela med førstemann. Hun tok ikke flaske, så jeg pumpet kun hvis jeg fikk brystspreng eller tette melkeganger. Mye av det som ble pumpet ut gikk rett i vasken, ev i grønnsakene når hun ble eldre. De porsjonene vi frøs ble aldri brukt siden hun ikke drakk av flaske.