Brystpumpe?

Lykkeliten7

Glad i forumet
Skal dere ha/har dere brystpumpe?
Evt. hvilken?

Jeg hadde en Avent manuell til søsken, men den var så gammel nå at jeg kastet den.. Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe en ny, men klarer ikke å huske hvor mye jeg egentlig brukte den :meh: Mannen påstår at han aldri fikk noen av søsknene til å ta pumpet brystmelk fra flaske, at de bare fikk erstatning av han. Men jeg stoler ikke helt på husken hans :p

Hvilke erfaringer eller tanker har dere?

Først ga jeg pupp. Men plutselig måtte jeg gå først en 14 dagers kur på anitbiotika å fikk
ikke gi melk. Så måtte pumpe. og siden 14 ny dager. Så sluttet helt å gi puppe etter det.
og bare pumpa. og til slutt var det så litt som kom å da gikk jeg helt over til nan. Brukte Madela pumpe.

Vil si at det er GULL verdt å ha brystpumpe i hus. Har medela swing, elektrisk pumpe, skulle gjerne hatt dobbelpumpe om vi ikke allerede hadde en liggende:)

Hadde manuell til storebror, vurderer sterkt å ordne en elektrisk nå men usikker på enkel eller dobbel. Tror enkel vil være godt nok. Jeg visste jeg måtte pumpe siden jeg skulle opereres osv like etter fødsel sist, og skal gjennom en del sykehus igjen etter fødsel denne gangen også

Har Avent manuell brystpumpe og er veldig fornøyd med den. Kjøpte ny for 3 år siden til minstemann og kommer til å bruke den nå også.

Jeg har en medela freestyle som ble i perioder hyppig brukt forrige gang. Er veldig fornøyd med den så blir til å bruke den igjen nå og

Jeg hadde både Avent manuell og Medela Swing forrige gang. Den manuelle ble nesten ikke brukt, var mye mer praktisk med den elektriske[emoji4] Jeg produserte litt mer melk enn det poden hadde behov for, og syntes det var veldig kjekt med pumpe når melkesprengen ble for stor eller hvis jeg skulle være borte noen timer[emoji4]
Lånte bort Medela-pumpen min til en venninne og da ble den dessverre ødelagt, så denne gangen har jeg gått til innkjøp av Medela Freestyle dobbelpumpe. Håper på å kunne donere til melkebanken dersom produksjonen er like god denne gangen[emoji1]

Jepp. Brunt medela elektrisk brystpumpe på de 2 siste. Så har kjøpt dobbel freestyle denne gang.

Har en manuell avent som er 2 år gammel, brukt kanskje 4-5 ganger, fikk den gang en baby som NEKTET flaske/smokk. Blir det baby som tar flaske denne gangen skal jeg absolutt vurdere å kjøpe elektrisk, men venter til vi vet om det er nødvendig eller ikke.

Forrige gang ble det pumpet til den store gullmedaljen da guttungen ikke tok pupp , hadde da en avent manuell pumpe , nå har jeg gått til innkjøp av en elektrisk så får vi nett se om det blir bruk for den :)

Back
Topp