Brystpumpe

lykkelig90

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som har en god elektrisk brystpumpe å anbefale?

Hadde mendela sist, ser jollyroom har beemo til 500kr. Så veldig usikker på om jeg skal gå for kjente merker eller om andre merker er like bra :)

Jeg har kjøpt sånn dobbel elektrisk pumpe fra medela. Og så har jeg kjøpt sånn bh til fra jollyroom.

Jeg har den doble elektriske fra Beemoo, kjøpte den da jeg hentet førstemann i 2016. Synes den er helt ok, får tømt brystene bra og raskt. Nå har jeg ikke prøvd noen andre heller da :) Ei heller fikk jeg pumpet så veldig mange ganger siden frøkna stort sett hang i puppen, og nektet å drikke melk av tåteflaske :P

Jeg har den doble elektriske fra Beemoo, kjøpte den da jeg hentet førstemann i 2016. Synes den er helt ok, får tømt brystene bra og raskt. Nå har jeg ikke prøvd noen andre heller da :) Ei heller fikk jeg pumpet så veldig mange ganger siden frøkna stort sett hang i puppen, og nektet å drikke melk av tåteflaske :p

*ventet førstemann:P

Jeg har kjøpt den enkle elektriske fra Beemo, men har ikke prøvd den ennå.

Jeg har valgt å kjøpe avent sin manuelle. Prøvde elektrisk sist, men syntes det var så vondt å bruke. Liker å kontrolere «trykket» selv

Kanskje prøve ut beemo da :).
Får kanskje ikke bruk for den, men vil ha en stående klar hjemme i tilfelle jeg plages like mye med melken denne gangen :)

Jeg har kjøpt dobbel elektrisk pumpe fra Medela. Ikke prøvd den enda, men høres bra ut. :)

Jeg har kjøpt dobbel elektrisk pumpe fra Medela. Ikke prøvd den enda, men høres bra ut. :)
Tenker du å kjøpe en sånn "pumpe-bh" eller skal du holde traktene med hendene? Jeg har også dobbel pumpe, lurte på om jeg skulle forsøke å klippe til en gammel amme-bh som en holder. Vet ikke om jeg gidder bruke 400,- på den bh'en som hører til.

Tenker du å kjøpe en sånn "pumpe-bh" eller skal du holde traktene med hendene? Jeg har også dobbel pumpe, lurte på om jeg skulle forsøke å klippe til en gammel amme-bh som en holder. Vet ikke om jeg gidder bruke 400,- på den bh'en som hører til.
Jeg skal kjøpe den bh’en. Har hørt at den er sykt praktisk.

jeg hadde elektrisk fra medela sist, men kun enkel. Da pumpet jeg ikke så mye, så hadde ikke bruk for mer. Var godt fornøyd med den :-)

Jeg brukte den enkle medela swing brystpumpen, veldig fornøyd med den. Kommer til å bruke den denne gangen også. Til lillegutt brukte jeg den kun når jeg skulle ut noen timer uten han. :) Han hadde ikke særlig god tålmodighet til å drikke fra flaske før han var rundt 6 mnd, så ble ikke brukt så mye før den tid.

Virker veldig praktisk å ha begge hendene fri ja. Tror jeg må teste med å klippe opp en gammel bh før jeg gidder kjøpe den til Medela.
Ser for meg at pumpa ikke blir «stødig» nok om man klipper opp en BH. Men du må si fra hvis det funker!

Jeg tør ikke kjøpe den før jeg ser at/om jeg får til amminga.

Etter å ha prøvd de fleste synes jeg avent sin manulle er den beste

Jeg likte både avent sin manuelle og medela sin elektriske. Ofte brukte jeg den manuelle på å få i gang melken også byttet jeg til den elektriske fra medela. Nå har jeg kjøpt den doble fra medela inkludert bh’en med hull. Jeg syntes det var irriterende å måtte sitte å holde på pumpen, så følte det var verdt å investere i den bh’en denne gang:D

Back
Topp