Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har Avent sin håndpumpe som jeg brukte til eldstemann. Den er jo 7 år..håper jeg slipper å kjøpe ny. Vet ikke om det er noen anbefalinger på hvor gamle/nye de må være?
Jeg kjøpte en elektrisk avent.. den var ganske vanskelig å få til med.. har prøvd ett parr ganger med den å jeg får ikke ut noe melk, jeg ga tilslutt opp å la den i skapet..Noen som har kjøpt?
Vurderer å kjøpe en medela dobbel brukt, men kjenner jeg er litt skeptisk. Hva tenker dere? Alt kan vel kokes.
Har Avent sin håndpumpe som jeg brukte til eldstemann. Den er jo 7 år..håper jeg slipper å kjøpe ny. Vet ikke om det er noen anbefalinger på hvor gamle/nye de må være?
Og det har de på apoteket?Bare kjøpe ny gummi så er den vell greimin er 3 år og jeg skal ut å handle kun gummi og ikke ny pumpe
![]()
Ja, ikke lett etter det så veldig mye men første plass jeg skal lete er på apotek der jeg kjøpte denOg det har de på apoteket?![]()
Noen som har kjøpt?
Vurderer å kjøpe en medela dobbel brukt, men kjenner jeg er litt skeptisk. Hva tenker dere? Alt kan vel kokes.