Brystpumpe

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Noen som har kjøpt?
Vurderer å kjøpe en medela dobbel brukt, men kjenner jeg er litt skeptisk. Hva tenker dere? Alt kan vel kokes.

Har Avent sin håndpumpe som jeg brukte til eldstemann. Den er jo 7 år..håper jeg slipper å kjøpe ny. Vet ikke om det er noen anbefalinger på hvor gamle/nye de må være?

Har Avent sin håndpumpe som jeg brukte til eldstemann. Den er jo 7 år..håper jeg slipper å kjøpe ny. Vet ikke om det er noen anbefalinger på hvor gamle/nye de må være?

Vet ikke, bare leste dette på medela sine sider:
"6 måneders garanti mot kvittering på oppladbart batteri, 2 års garanti mot kvittering på motor. Denne pumpen er beregnet for én bruker. Hvis den brukes av flere personer kan det medføre helserisiko. Garantien gjelder ikke hvis pumpen er brukt av mer enn én person. "
Men vet ikke om det handler om salg:p

Jeg har kjøpt en ny Medela maxi (den doble) etter anbefalinger fra andre jeg kjenner som har hatt den :) fikk den på 40% når komplett hadde tilbudssøndag :)

Noen som har kjøpt?
Vurderer å kjøpe en medela dobbel brukt, men kjenner jeg er litt skeptisk. Hva tenker dere? Alt kan vel kokes.
Jeg kjøpte en elektrisk avent.. den var ganske vanskelig å få til med.. har prøvd ett parr ganger med den å jeg får ikke ut noe melk, jeg ga tilslutt opp å la den i skapet..

Man får også lånt motor på helsestasjonen :) kjøper da et eget sett med utstyret man trenger der for ca. 200 kr;)

Bare kjøpe ny gummi så er den vell grei :-) min er 3 år og jeg skal ut å handle kun gummi og ikke ny pumpe :-)

Så tilfeldigvis denne, og fikk barn selv i august 2016. Kjøpte da en brukt Medela Freestyle. Anbefaler denne da den har batteri og man dobbelpumper. Er man usikker eller synes det er ekkelt med brukt, er det jo bare å bytte ut alle deler, og kun bruke motoren, når det er sagt steriliserte jeg alle deler og ser ikke på det som noe helserisiko da det meste kan kokes! :) Kjedelig å bruke mange tusen på en pumpe om man ikke kommer til å bruke den mye! Jeg hadde mye nytte av den i starten for å få opp grei melkeproduksjon!

Noen som har kjøpt?

Hei, jeg har brukte medela. Alt ble kokt hver gang jeg skulle bruke. Jeg måtte bruke pga alvorlige sår i begge brystet. Pumpen ble brukt i 8 mnd[emoji17][emoji36][emoji36] Det var ikke bare bare, så håper jeg virkelig for ammet denne gangen med god helse. Tenk å pumpe hver 3.-4.time i 8 mnd[emoji848][emoji36]

Ellers var pumpen helt greit[emoji106]

Jeg lånte en avent-elektrisk av søsteren min forrige gang. Jeg synes den var bra de første gangene, men så mistet den det gode sugetaket sitt så derfor måtte jeg stille den tilbake hver gang og flere ganger mens jeg pumpet. Usikker denne gangen om hva jeg skal velge.

Kjøpte den brukte jeg! Skal koke det som kan kokes, som jeg tror er det meste :) synes nesten den ser skremmende ut men :p

Back
Topp