Brystpumpe

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Forrige gang hadde jeg avent manuell pumpe, og syns den var helt grusom.
Etter enkle søk får jeg mye info om at elektrisk er bedre, og finner bare avent og medela.
Så da er jeg interessert i å høre om de to merkene i elektriske pumper?
Så lurer jeg også litt på om jeg kan regne med at avent sin elektriske passet meg like dårlig som den manuelle?

Jeg hadde avent sin elektriske og likte den. Hva var grusomt med avent da?

Denne gangen har jeg pumpet med medela elektrisk men det var en sånn som de har på sykehuset. En stor greie (jeg var melkedonor så fikk låne derfra)

Den pumpet dobbelt. Men jeg likte bedre at jeg kunne regulere hastigheten og trykket på avent sin. Dog er dobbeltpumpe så greit når det er sånn pumping ar jeg brukte den fra sykehuset

Jeg hadde avent sin elektriske og likte den. Hva var grusomt med avent da?

Denne gangen har jeg pumpet med medela elektrisk men det var en sånn som de har på sykehuset. En stor greie (jeg var melkedonor så fikk låne derfra)

Den pumpet dobbelt. Men jeg likte bedre at jeg kunne regulere hastigheten og trykket på avent sin. Dog er dobbeltpumpe så greit når det er sånn pumping ar jeg brukte den fra sykehuset
Den tok liksom bare nytt tak når jeg pumpet, så istedet for at brystet ble melket, altså dratt ut og sluppet inn, så ble det bare dratt mer og mer ut :( Fikk jo blodpupp tilslutt, var forferdelig vondt. Så prøvde å løsne pumpen for hvert tak, men det fungerte dårlig, og sluttet bare å bruke den. Elektrisk er kanskje bedre, høres jo bra ut hvis lankan regulere hastighet og trykk.

Så det som gjør meg usikker er på om det var selve formen på avent som skapte problemet, eller at den var manuell.. Nå kommer jo brystene mine til å ha helt annen form enn forrige gang også pga operasjon, men gambler ikke på at den kan brukes siden det var så vondt.

Jeg har avent elektrisk og elsket den. Men det er vel samme munnstykket som på manuell så kan være den ikke passer?

Har gått over til manuell nå, mulig jeg liker den bedre fordi den har et annet munnstykke? Synes liksom det er raskere enn den elektriske...

Back
Topp