Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er svært fornøyd med Philips Avent sin elektriskeRåd til brystpumpe som fungerer til smal brystvorte? Medela sin str s (21 mm) er for stor, og grunnet svært smertefull amming trenger jeg å avlaste brystene litt - men nå er pumping både vanskelig og vondt med for stor trakt.. :/
Vet du hvorfor du er sår?Joda får ut melk, men bruker 1 time totalt på begge brystene og da pumper jeg ikke "tomt". Problemet er vel heller at det er en smertefull affære å pumpe med for stor trakt. :/
Vet du hvorfor du er sår?
Vet du hvor stor trakten er på den? Der hvor brystvorten skal være?Jeg er svært fornøyd med Philips Avent sin elektriske![]()
Nei, det husker jeg ikke. Jeg har småbryster og nipler og det har gått fintVet du hvor stor trakten er på den? Der hvor brystvorten skal være?![]()
Ok. Har du prøvd å varme opp brystet før pumping med varme omslag? Det kan hjelpe...Har reynaolds fenomen etter helsesøster, men alle årsaker er egentlig luket vekk :/ hadde hs hjemme i går for å se på ammestilling/teknikk men alt så bra ut etter henne, utenom at brystvortene er hvite og lilla etter at lille har vært koblet på 30 sek.. :/
Vet du hvor stor trakten er på den? Der hvor brystvorten skal være?![]()
Det ser ut til at den minste størrelsen på avent og medela begge er 21 mmNei, det husker jeg ikke. Jeg har småbryster og nipler og det har gått fint
Men pumpen klarte aldri å tømme brystene mine på samme måte som babyen.
Det ser ut til at den minste størrelsen på avent og medela begge er 21 mm
Google trakt i de ulike merkene så står detDa er begge de to for store for meg :/
Noen som vet str på dr brown pumpen?