Brystpumpe

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
For dere med erfaring med brystpumpe. Er det best med manuell eller elektrisk? :)

Jeg likte elektrisk best, men tror det er en smaks sak

Snakker ikke av erfaring, men mor brukte elektrisk for 3 år siden. Hun hadde daua av manuell siden hun hadde så mye melk :p

Jeg synes det er forferdelig vanskelig å vite hvilken brystpumpe man skal velge. Det er jo så mye man ikke vet før fødselen....Får jeg til å amme,hvor mye melk får jeg,trenger jeg brystpumpen hver dag eller av og til?! Man får vel ikke svar på disse spørsmålene før etter fødsel.....problemet mitt er at jeg bor 1.5 time borte fra nærmeste by,og har liksom ikke lyst til å kjøre dit noen dager etter jeg har kommet hjem fra sykehuset. Vurderer å kjøpe meg en enkel manuell pumpe,slik at jeg har noe når jeg kommer hjem...Så får jeg heller investere i en elektrisk en hvis behovet dukker opp.

Elektrisk og da medela swing, ingen andre har vært i nærheten. Og ja jeg har prøvd mange :)

Ser de fleste sier elektrisk. Mannen mener også det må være det som er mest lettvint,så regner med vi går for det :)

Elektrisk og da medela swing, ingen andre har vært i nærheten. Og ja jeg har prøvd mange :)
Så bra.. Bare av nysgjerrighet.. har du prøvd Philips Avent også? tenkte det sto mellom medela swing og den.. men om du virkelig anbefaler medela så går jeg jo for den :)

Elektrisk!
Vi kjøpte en manuell forrige gang, og jeg slet med melkeproduksjonen etter hvert, da måtte jeg sitte timesvis med pumpa. :arghh:
Så vi valgte å leie elektrisk på apoteket.

Denne gangen ser vi ann, da jeg jeg har hatt et brystløft. Dersom jeg får melk og kan pumpe og amme kommer vi nok til å kjøpe en elektrisk pumpe denne gangen, Medela! :)

Så bra.. Bare av nysgjerrighet.. har du prøvd Philips Avent også? tenkte det sto mellom medela swing og den.. men om du virkelig anbefaler medela så går jeg jo for den :)
Jepp prøvd den og. Fikk ut mye mindre melk og synes ikke den tar like godt.

Har prøvd begge deler og sverger til elektrisk! :) Får ikke ut melk med manuell og nesten så jeg fikk krampe i hendene :p

Har bare prøvd elektrisk fra Medela, den var veldig god og effektiv. Ville gått for elektrisk om du vet at du skal pumpe en del.

Jeg har både elektrisk og manuell. Bruker kun den manuelle fordi jeg synes det er lettere og mindre styr :-P Bruker Medela sin.

Back
Topp