Brystpumpe

Jeg er veldig fornøyd med medela swing.

Kjøpte ammeinnlegg i ull på apoteket.

Jeg har avent håndpumpe, hørt mye bra om den. Kjøper ull ammeinnlegg på apoteket også bestilte jeg ett sett, men kommer ikke på hvor det var :/

Da skal jeg hvertfall gå på apoteket for å kjøpe ammeinnlegg i ull:)

Er det best med håndpumpe eller er elektrisk bedre? Jeg syntes det er så vanskelig å vite:wideyed:

Da skal jeg hvertfall gå på apoteket for å kjøpe ammeinnlegg i ull:)

Er det best med håndpumpe eller er elektrisk bedre? Jeg syntes det er så vanskelig å vite:wideyed:
Har ikke prøvd manuell pumpe, så det vet jeg ikke.

Jeg hadde ikke orket å invistere i pumpe før jeg visste om jeg har bruk for det. Kjøpte på sykehusapoteket sist siden jeg måtte pumpe melk. Men det vet man jo aldri før etterpå.

Tenkte å vente med og kjøpe til etter fødsel men bare greit med litt tips så jeg evt vet hva jeg skal gå etter :) Tusen takk for alt av tips, det hjelper stort når jeg evt skal ha en pumpe :happy::happy:

Har ullinnlegg fra spar kjøp og apotek :-)
Har hatt avent og mam pumpe, fornøyd med begge og vurderer medela swing nå, men er usikker på om jeg skal ha elektrisk, ombestemmer meg ca daglig :p

Jeg hadde manuell avent, prøvde elektrisk, men den syns jeg var dårlig..

Jeg lånte en medela elektrisk pumpe fra barsel forrige gang da jeg fikk brystbetennelseog den var helt super! Ellers hadde jeg manuell pumpe fra avent sist og den var helt grei for meg.
Denne gangen har jeg kjøpt avent elektrisk da jeg vet jeg får bruk for den så er spent på å teste:-) men hadde økonomien tillatt det hadde jeg helt klart kjøpt medelapumpe!

Jeg hadde Manuel sist, brukte den ytterst sjeldent så fungerte helt greit. Men syntes det var slitsomt å sitte å pumpe. Vurderer elektrisk denne gangen, men tenkte se ann behovet :)

Back
Topp