Ett must?
Manuel eller automatisk?
Manuel eller automatisk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å bruke 50% kupongen jeg også, men står ikke hvor lenge den varer om den må brukes med em gang du melder deg inn eller pm du kan vente 2 mnd ! -,-*Jeg har kjøpt elektrisk fra Avent. Brukte 50% på valgfri vare-kupongen hos apotek 1 når jeg meldte meg inn. Men for meg er det litt viktig å få til pumping, både for at pappan skal kunne mate litt og fordi jeg skal i min søster sitt bryllup når knerten er to måneder og da må svigermor være barnevakt noen timer i hvertfall. Hadde ikke vært like viktig hvis det hadde vært hvem som helst andre sitt bryllup, men det ble sånn denne gangen
Jeg brukte den ca 1 mnd etter innmelding. Bare hvis du har appen, ikke trykk på kupongen før du står i kassa og skal vise fremTenkte å bruke 50% kupongen jeg også, men står ikke hvor lenge den varer om den må brukes med em gang du melder deg inn eller pm du kan vente 2 mnd ! -,-*
Jeg er skikkelig usikker på om jeg skal kjøpe det eller ikke Er førstegangsfødende så jeg tror jeg bare skal ta det som det kommer Får heller kjøpe det hvis jeg har behov
Jeg kjøper ikke noe manuelle ting om det finnes automatisk.
Sist i 2014 hadde jeg fin pumpe. Dobbel elektrisk. Og kjøpte bh tilhørende så jeg slapp å holde pumpen i det hele tatt.
Man blir ganske sliten, og jeg slet med masse smerter, så alt som lettet hverdagen var positivt for meg.
Skal bruke det samme denne gangen.
Åh tusen takk! Det er den pumpa jeg har. Så da blir det nok ny bh på meg ved behov