Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Medela Swing. Elektrisk singelpumpe. Veldig fornøyd.
Sett litt på denne, og vurderer den. Må man bruke Medela sine flasker til eller passer andre typer også?
Medela og Dr. Browns er samme type. Avent passer da ikke. Men jeg hadde Medela flasker og Avent flasker. Kan jo pumpe med Medela og så fylle over til Avent. Poden sølte så mye med Avent flaskene, så for oss fungerte Medela sine uansett best.Sett litt på denne, og vurderer den. Må man bruke Medela sine flasker til eller passer andre typer også?
Ja, liten tut. Esska sine også.Sett litt på denne, og vurderer den. Må man bruke Medela sine flasker til eller passer andre typer også?
Jeg kommer ikke til å kjøpe det, før jeg ser behovet. Sist fikk jeg låne av helsestasjonen, fram til jeg fikk kjøpt en selv.Er brystpumpe noe alle trenger? Tenkte egentlig ikke å kjøpe det før jeg ser om jeg har bruk for det.. Får vel kanskje låne på sykehuset hvis man trenger dagene rett etter fødsel?
Nei, det er ikke alle som trenger brystpumpe. Jeg håper egentlig å slippe å bruke den den gangenEr brystpumpe noe alle trenger? Tenkte egentlig ikke å kjøpe det før jeg ser om jeg har bruk for det.. Får vel kanskje låne på sykehuset hvis man trenger dagene rett etter fødsel?
Har også skaffet meg denne hadde avent sist. Noe dritt!Medela Swing. Elektrisk singelpumpe. Veldig fornøyd.