Brystpumpe

MeeYun

Flørter med forumet
Hei!

Hvilken brystpumpe har dere eller har dere tenkt å kjøpe?
Føler det er litt jungel med mange på markedet, har hørt om både MAM, Mendela og Avent, og det finnes sikkert enda flere. Hvilken bør jeg velge?
Noen som har meninger eller erfaringer å dele? :)
:anyone

Jeg har den manuelle fra Medela. Fornøyd med den. Håper at jeg ikke må bruke den så ofte den gangen. Hadde også elektrisk fra Avent, men den gikk i stykker.

Har kjøpt Mendela Swing etter myyye skryt her og i andre tråder :)

Sett litt på denne, og vurderer den. Må man bruke Medela sine flasker til eller passer andre typer også?

På den jeg har, passer alle vanlige tynne flasker :)

Sett litt på denne, og vurderer den. Må man bruke Medela sine flasker til eller passer andre typer også?
Medela og Dr. Browns er samme type. Avent passer da ikke. Men jeg hadde Medela flasker og Avent flasker. Kan jo pumpe med Medela og så fylle over til Avent. Poden sølte så mye med Avent flaskene, så for oss fungerte Medela sine uansett best.

Er brystpumpe noe alle trenger? Tenkte egentlig ikke å kjøpe det før jeg ser om jeg har bruk for det.. Får vel kanskje låne på sykehuset hvis man trenger dagene rett etter fødsel?

Er brystpumpe noe alle trenger? Tenkte egentlig ikke å kjøpe det før jeg ser om jeg har bruk for det.. Får vel kanskje låne på sykehuset hvis man trenger dagene rett etter fødsel?
Jeg kommer ikke til å kjøpe det, før jeg ser behovet. Sist fikk jeg låne av helsestasjonen, fram til jeg fikk kjøpt en selv. :)

Nei, det er ikke alle som trenger brystpumpe. Jeg håper egentlig å slippe å bruke den den gangen :)

Har en avent manuell. Venter med å kjøpe til jeg ser om jeg trenger en. :) Fikk låne elektrisk på helsestasjonen sist.

Jeg har en elektrisk medela fra sist og en ny manuell fra event. Liker begge godt. Brukte manuell på reiser og når vi ikke var hjemme og elektrisk hjemme :-)

Kjøpte den elektriske fra Avent (tror jeg det var). Fantastisk å trykke på en knapp og la den gjøre jobben :P

Back
Topp