Brystpumpe

sportymami

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!!

Jeg har tenkt å gå til innkjøp av brystpumpe, så hva kan dere anbefale av manuell/elektrisk og hvilket merke av medela/avent??

Var veldig fornøyd med min medela swing =) (enkel)
Det kommer også an på hvor mye du skal pumpe, egentlig, ifht om du velger en enkel eller dobbel.

Medela swing maxi er jeg mest fornøyd med, og jeg har tre andre pumper som bare støver ned nå :) avent sin elektriske likte jeg ikke, men den manuelle var helt ok. Dr browns sin manuelle var heller ikke noe å skryte av.

Jeg har begge fra tidligere, men likte event sin manuelle best. Den elektriske til medela fikk ikke ut restene slik som event sin :-)

Har enkel elektrisk fra Avent, og er storfornøyd med den.
Har også en Medela symphony dobbel.
Jeg synes det er veldig greit med dobbelpumpe, så det ikke tar så lang tid, men Avent sin tømmer vesentlig bedre enn Medela.

Hvis du skal pumpe flere ganger daglig over en periode, er elektrisk å foretrekke. Det kan også bidra til at du faktisk gidder å pumpe, for manuell pumping er veldig statisk og slitsomt over tid. Med elektrisk får du også en hånd fri, og kan f.eks. skrive på forumet - slik jeg gjør nå.
Jeg kunne også tenkt meg en dobbeltpumpe, for det er veldig tidkrevende og usosialt å pumpe... Har avent sin.

Medela swingen har vært min reddende engel her ihvertfall :p

Anbefaler medela swing iallefall :)

Elektrisk Medela swing :D

Back
Topp