Brystpumpe

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Noen av dere som har kjøpt brystpumpe?

Hvilket merke? Pris, hvor mye betalte dere?
Automatisk eller manuelt?
Hvilke synes dere er best?

Hadde ikke planer om å kjøpe ny, men siden jeg alt har kastet den gamle har jeg ikke noe valg siden lillebror må få i seg mat.
 
Har avent manuell, kjøpte den når den var på 50% på et apotek. Den funker bra for meg :) 300kr.

Har bare prøvd denne og den automatiske på sykehuset, liker manuell best.
 
Jeg har avent automatisk :) Synes den er best!! Hadde manuell med eldste og den vart lite brukt pga det var tungt å pumpe masse i lengden og det tok så lang tid. Koster en del mer med automatisk men jeg synes det var verdt pengene ;)
Tror prisen var ca 1500,-
 
Jeg hadde avent manuell sist, synes det var noe slit å pumpe selv.

Denne gangen har jeg tommie tippie elektrisk. Funker bra og kommer med egen boks til å sterilisere med i microen. Fulgte også med en flaske i esken :) Kjøpte på jollyroom til rundt 1600kr.
 
Avent manuell :)
Kan bestemme trykket bedre selv enn med elektriske syns jeg.
 
Har ikke tenkt å pumpe så lenge :P

Ok. Takk for svar jenter:) ser jeg må surfe litt :D
 
Har avent manuell. Synes det er best med manuell så har jeg bedre kontroll og (ihvertfall for meg) så synes jeg det går rimelig fort:)
Kjøpte det på Rudo Barnevognhuset, det var en startpakke fra avent på 50% (betalte 399) og fulgte med 5 forskjellige flasker om jeg husker godt, et par ammeinnlegg og brystvortekrem :)
Veldig fornøyd hittil! Og det var jeg sist og :)
 
Kjøpte medela sin elektriske. Bare prøvd den såvidt, men veldig fornøyd så langt. Ikke noe vondt å pumpe og man kan justere styrken på vakuumet :) kosta 1499 på apoteket.
 
Medela swing eletrisk. Har hatt avent eletrisk før. Foretrekker medela veldig! Aldri fått til manuell.. husker ikke pris! :)
 
Jeg har avent automatisk :) Synes den er best!! Hadde manuell med eldste og den vart lite brukt pga det var tungt å pumpe masse i lengden og det tok så lang tid. Koster en del mer med automatisk men jeg synes det var verdt pengene ;)
Tror prisen var ca 1500,-
Samme her:)
 
Vurderer manuelt. Og da medela sin.

Vi får se hva som skjer. Ser ut til at han endelig tar det brystet han sliter litt med :)
 
Hadde avent manuell brystpumpe, men det mest effektive for meg var håndmelking...
Tror det er veldig individuelt og sikkert også avhengig av bruststørrelse :-)
 
Medela Swing, elektrisk. Kjøpte (lite) brukt til 200 kr + porto på 88 kr. Reddet meg på den værste sprengen, jenta fikk ikke tømt gjevnt over - noe pumpa gjevnet ut på bare sekunder. Går veldig fort å pumpe med den og må derfor være forsiktig :p
 
Har medela swing, tommee tippee elektrisk og avent manuell. Ingen av dem funker. Ikke engang medela harmony på sykehuset funka, såh.
 
Mannen har kjøpt avent manuelt Brystpumpe. Så det kan bli spennende å se om det funker da:D
 
Back
Topp