Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg skal la være å kjøpe manuell pumpe da i alle fall. Får vente å se om jeg trenger detJeg prøvde først Medelas manuelle, fikk ikke ut en dråpe.
Fikk låne elektrisk pumpe av svigerinnen min, den funket som fjell.
Jeg har ikke nok melk til å fullamme, så den ble ikke brukt i mer enn noen uker. Nå får mini det jeg har, så fyller vi på med flaske etterpå.
Det kan være motsatt og. Jeg vil anbefale å se an om du trenger det, og, om mulig, få lånt en av hver type også hva som funker best for degTror jeg skal la være å kjøpe manuell pumpe da i alle fall. Får vente å se om jeg trenger det
Kjøpte Medela manuell. Den var på tilbud. Fungerte veldig bra for å lette på brystsprengDet kan være motsatt og. Jeg vil anbefale å se an om du trenger det, og, om mulig, få lånt en av hver type også hva som funker best for deg
Ja, den koster vel 149 eller noe på apotek nå, da er det jo greit å teste. Bra den funket!Kjøpte Medela manuell. Den var på tilbud. Fungerte veldig bra for å lette på brystspreng
Stemmer Greit å teste når det er så billig. Ekstra kjekt når den fungerte til formålet og.Ja, den koster vel 149 eller noe på apotek nå, da er det jo greit å teste. Bra den funket!