Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg skal la være å kjøpe manuell pumpe da i alle fall. Får vente å se om jeg trenger detJeg prøvde først Medelas manuelle, fikk ikke ut en dråpe.
Fikk låne elektrisk pumpe av svigerinnen min, den funket som fjell.
Jeg har ikke nok melk til å fullamme, så den ble ikke brukt i mer enn noen uker. Nå får mini det jeg har, så fyller vi på med flaske etterpå.
Det kan være motsatt og. Jeg vil anbefale å se an om du trenger det, og, om mulig, få lånt en av hver type også hva som funker best for degTror jeg skal la være å kjøpe manuell pumpe da i alle fall. Får vente å se om jeg trenger det![]()
Kjøpte Medela manuell. Den var på tilbud. Fungerte veldig bra for å lette på brystsprengDet kan være motsatt og. Jeg vil anbefale å se an om du trenger det, og, om mulig, få lånt en av hver type også hva som funker best for deg
![]()
Ja, den koster vel 149 eller noe på apotek nå, da er det jo greit å teste. Bra den funket!Kjøpte Medela manuell. Den var på tilbud. Fungerte veldig bra for å lette på brystspreng![]()
StemmerJa, den koster vel 149 eller noe på apotek nå, da er det jo greit å teste. Bra den funket!