Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur det er smak og behag! Kjøpte medela elektrisk med nr 1, følte ikkje at eg fikk ut nok melk med den! Fikk låne meg ei avent manuell, kom mykje meir melk med denhar litt større pupper, so kan ha noke med det?!? Lånte meg manuell sist svangerskap, men pumpa ikkje so ofte da! Gjekk litt bedre med amminga i starten!
Ipaden min <3
Tror de kun har medela sine elekriske på st.olavs ihvertfallJeg har ingen erfaring, men er det ikke sånn at man kan prøve de forskjellige på sykehuset? Mener å ha hørt det, men uansett så ser vi ann behovet når det evt dukker opp![]()
Snikerjeg kjøpte avent sin manuelle, men den funker dårlig syns jeg! Kom lite melk og fikk vondt. Ettersom jeg var avhengig av av å få ut mye melk ( baby ville ikke suge) skaffet jeg meg en elektrisk. Leide brystpumpen av babyshop. Den var knall bra, kjempe fornøyd! Mener å huske det var merket medela. Den pumper begge brystene samtidig om man har behov for det. Men det blir dyrt i lengden, tror jeg betalte 30kr pr døgn!
Åh! Så bra! Merker at jungelen blir litt mer overkommelig når en får lest mer om hva folk har opplevd å ikke bare tester og artiklerJeg hadde en manuell avent sist. Syntes den fungerte greit, men kom litt an på dagen hvor lett det gikk å pumpe. Den var bare lånt, så nå bestemte jeg meg for elektrisk. Kom over et kjempe tilbud på avent sin, og impulskjøpte den. Første gang jeg prøvde den fikk jeg nesten ikke ut noe, men andre gang skjønte jeg litt mer av knappene og da fungerte den super godt![]()