Brystpumpe??

Proudmom

MamaBear
Jeg har tenkt å kjøpe brystpumpe og lurer på om noen har erfaring med dette? Hva er best av manuell og elektrisk brystpumpe? Og hvilket merke burde jeg kjøpe?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har Avent sin elektriske og er fornøyd. Men det har mye å si om du skal fullpumpe, eller bare innimellom. Jeg kunne ikke tenke meg en manuell, og en enkel er ok nå(pumper 1-2 ganger hver kveld). Men med storebror fullpumpet jeg, da skulle jeg gjerne hatt en dobbel pumpe, det er vist mer effektivt og går jo fortere ;)

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har Medela sin dobbel eletriske pumpe og er veldig fornøyd med den. Greit atpumpingen går fort ;) Men jeg pumpernen del da jeg ammer og pumpmer og gir littn flaske også. Ett tips er åmse på Finn.no, mye bra til en fin pris :)

Jeg har tenkt å amme for det meste. Men hadde vært greit å kunne fryse ned melk eller ha melk stående visst besteforeldre vil passe han litt.
Er det lett å bruke brystpumpe? Må jeg kjøpe drikkeflasker utenom? Og isåfall hvilken flasker er best? :-)

Tobias ♥ 02.06.14

Flasker i samme merke som pumpa. Jeg syns det aldri har vært vanskelig å pumpe, men vi er jo forskjellige.. Vi har brukt Avent flasker og pumpe og er fornøyd :)

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har Avent manuell pumpe. Bruker den ved overskuddsmelk, da jeg har mye, og for å fryse ned eller sette i kjøleskapet for samme bruk som det du tenker på. Jeg syntes det går fort med manuell jeg:) kanskje ti min på 260 ml for min del. Har prøvd superpumpen de hadde på sykehuset, men liker manuell like godt.

Avent manuell pumpe funker ikke her. bruker kanskje 15 min på 60ml, om jeg håndmelker får jeg ut 250 ml på 5-10 min. Neste gang blir det en elektrisk pumpe, og ikke avent..

Har medela elektrisk, veldig fornøyd :-)

Back
Topp