Brystpumpe

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Har tenkt å vente og se om det trengs, men ser at en del kjøper brystpumpe brukt. Kan man bytte ut den delen som er på brystet? Tenker ellers at det er litt ekkelt å kjøpe brukt?

Jeg kjøpte avent brukt sist. Alt kan kokes så det var ikke noe problem!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det kan jo kokes, så ser ikke problemet med å kjøpe brukt. Mange låner jo på helsestasjon og på sykehuset også.
Men tror du kan få kjøpt deler ja.

Jeg anbefaler Medela sin, også er det lurt å kjøpe den på forhånd, for hvis du trenger den, så trenger du den akutt :P

Jeg kjøpte ny de to siste gangene. Med første fullpumpet jeg pga Amalie fikk aldri til å amme. Hadde sykt mye melk så kun pumping som fungerte. Maria fikk til og amme med skjold om jeg hadde pumpet i forkant. Har pumpet til sammen i 28 Mnd og prøvde en del merker. Men det som fungerte best for meg hva og kun bruke avent produkter. Og ja jeg vet at det ikke er normalt og pumpe så lenge, men jeg og jentene har melkeintoleranse så verden deres ble mye bedre med morsmelk. Hadde ikke kjøpt brukt om differansen mellom ny og gammel er liten. Pumpe delene blir fort slitt og mister vakumeffekten. Avent er særlig god på reise, måtte pumpe på flyet til gran Kanaria, gikk utmerket under en stor genser;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en gammel slitt Avent. Ikke så ofte jeg brukte den. Men god i nødstilfeller.
Greitt å se det ann om man trenger eller ikke.. Går fint ann å kjøpe brukt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

tenker at så lenge jeg har bestemt hvilken type jeg evt vil ha, så kan mannen sendes ut på oppdrag ved behov :) Vi har heldigvis ikke lang vei til butikker

Jeg fullpumpet i 14 mnd så jeg brukte mange forskjellige pumper. Jeg kjøpte brukt en eneste gang, og det var ikke noen koselig opplevelse - den kom i posten, og var ikke ordentlig rengjort, var full av svarte prikker (opphopning av bakterier) som det var umulig å få bort, uansett hvor mye jeg vasket og kokte. Så dagen etter kjøpte vi ny fra butikken likevel. Kanskje var jeg bare uheldig, men jeg kommer ikke til å kjøpe slike ting brukt igjen.

Jeg fullpumpet i 14 mnd så jeg brukte mange forskjellige pumper. Jeg kjøpte brukt en eneste gang, og det var ikke noen koselig opplevelse - den kom i posten, og var ikke ordentlig rengjort, var full av svarte prikker (opphopning av bakterier) som det var umulig å få bort, uansett hvor mye jeg vasket og kokte. Så dagen etter kjøpte vi ny fra butikken likevel. Kanskje var jeg bare uheldig, men jeg kommer ikke til å kjøpe slike ting brukt igjen.
Æsj! Ja, må være litt kritisk til det man kjøper brukt, er mange som selger uvaska, slitte ting! Har egentlig bare kjøpt diverse brukt det siste året og er helt utrolig hva folk selger som ikke holder mål.. Blir litt sjokkert! For jeg hadde aldri solgt noe som ikke var 100%... Så om man kjenner noen så er det det beste :) men stort sett så er det like bra det man kjøper brukt ;)

Feilen jeg gjorde var sikkert at jeg fikk den tilsendt, jeg hadde altså ikke sett den selv først. Man unngår jo dette ved å hente den selv, da kan man inspisere før man bestemmer seg. Jeg er ikke generelt imot å kjøpe brukte ting, absolutt ikke.

Hei! Jeg mangler noen deler til min el. Avent brystpumpe. Noen som vil kvitte seg med noe av sitt? Jeg trenger særlig det traktehuset, for det selger de ikke for seg selv på Philips kundesenter. På forhånd takk!

Back
Topp