Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spurte jordmor i dag om hva jeg bør ha i forhold til amming i starten. "Ingenting" svarte hun. Jeg må vel ha amme bh og innlegg hvertfall? -Ja, du kan kjøpe en amme-bh, men ikke noe innlegg og ikke noe pumpe eller noe annet. Følte jeg fikk sånne svar på alt jeg spurte om. Jeg har ikke lyst til å belage meg på shopping på vei hjem fra sykehuset. Er så mange som reagerer hvis man kjøper inn noe på forhånd. Sender jeg mannen på babyshopping når den er født kommer han vel hjem med ting fra barneavdeling på biltema.. Synes det er hyggelig å ha ting litt klart jeg.
Takk for mer oppklarende svarSniker fra marsjeg syns det var gull verdt med ammebh. Kjøp noen myke og sømløse, du har ikke lyst til å ha noe som strammer. Jeg er veldig fornøyd med Bravado sine. Vil også anbefale ullinnlegg og engangsinnlegg. Når du ammer på den ene siden renner/drypper det på den andre. Har prøvd en del forskjellige engangsinnlegg og liker libero sine best.
Veldig forskjellig om man trenger pumpe. Jeg kjøpte og hadde behov for den med en gang. Mini fikk gulsot og orket ikke å suge, så måtte pumpe og gi han flaske.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app